Skip to content

ועדה לבדיקת משבר זכייניות – ואולפן חדש לרשת

ועדה חדשה תבחן את השלכות המשבר הכלכלי של זכייני הטלוויזיה. כך הודיע היום יו"ר מועצת הרשות השנייה, ד"ר אילן אבישר. תפקידה של ועדה זו יהיה, לדבריו, לגבש מתווה שיציע מענה לקשיים של זכייני הרשות השנייה בטלוויזיה. במקביל, משודרג אולפן טלוויזיה בבניין רשת בעלות שני מיליון שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר מועצת הרשות השניה אילן אבישר אומר כי הוצאות הסיקור של "עמוד ענן" והירידה שנבעה מכך בכמות הפרסומות החריפו את הקשיים הכלכליים שבפניהם ניצבים הזכיינים.

בראש הועדה שתוקם לבחינת קשייהם הכלכליים של הזכיינים יעמוד יעקב שחם, יו"ר ועדת הטלוויזיה במועצת הרשות השניה.

במקביל, מודיעה היום "מזמור הפקות" על השקת אולפן שידור חדש בעלות של שני מיליון שקלים בבניין של זכיינית ערוץ 2 , רשת ברמת החייל בתל אביב. מזמור מספקת שירותים לשורת ערוצי טלוויזיה וחברות הפקה בהן ערוץ הספורט, ערוץ 1, זכייניות ערוץ 2 –רשת וקשת, mezzo, קופרמן הפקות, תוצרת הארץ, ענני תקשורת ועוד.

אולפן זה ישרת את רשת להפקת רצף התוכניות החדש שלה, כולל משדרי פרומו. במסגרת השדרוג תותאם מחלקת הגרפיקה לצרכי הברודקאסט והווידיאו. כמו כן כולל השדרוג, לדברי מזמור הפקות, התקנת מערכות ניגון והקלטת קבצים (Tapeless) של חברת Orad מדגם VJ: המערכת הראשונה שהותקנה בארץ המאפשרת מיגון קבצים והקלטה בסנכרון מלא עם מערכת העריכה ואפשרות לעבוד על קבצי הווידיאו והשמע באופן ישיר מהמצלמה באולפן ישירות לחדר העריכה המשוכלל, ובכך חוסך את הצורך המייגע של דגימה אל תוך קלטת והעברה פיזית למחשב העריכה ומשם לדגום בחזרה, החלפת כל המצלמות הישנות במצלמות חדישות, החלפת הפדיסטלים (חצובות על גלגלים) של המצלמות לפדיסטלים חדישים של חברת CARTONI, החלפת מראות הפרומפטר למראות 17" גדולות בעלות מסך LCD שטוח, התקנת מערכת גרפיקה חדישה של חברת ORAD מדגם MASETRO, ובניית תפאורה חדישה אשר הותאמה לרצף התוכניות החדש של זכיינית "רשת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן