Skip to content

הרוג ו-19 פצועים פלסטינים מאש צה"ל בגבול עזה

צעיר פלסטיני נהרג היום בצהריים בעת שניסה להניח דגל חמאס על הגדר. 19 נוספים נפצעו. אתמול נפצעו עוד ארבעה. דובר משרד הבריאות של החמאס – ישראל הפרה פעמיים את ההסכם. אנו פונים למצרים לדון בצעדים הנדרשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פלסטיני נהרג ו-19 נוספים נפצעו במזרח חאן יונס ברצועת עזה. כך דיווחה סוכנות "מען" הפלסטינית לפני זמן קצר (שישי).  על פי הסוכנות, מסרו לה עדי ראייה, כי הירי בוצע קרוב לגדר הרצועה, היום, זמן קצר לפני תחילת  תפילות יום השישי. מצה"ל נמסר, כי יש הפרות סדר בסמוך לגדר המערכת בדרום הרצועה וכי חיילי צה"ל ביצעו ירי הרתעתי לאוויר.   

טנק ליד גדר הרצועה צילום מוטי מילורד סוכנות מען
טנק ליד גדר הרצועה (צילום: מוטי מילורד, סוכנות מען)

מקורות רפואיים בעזה  מסרו, כי ההרוג הוא אנואר עבדול האדי קוואדי, צעיר בן 20, שנפגע מקליע בראשו. דובר משרד הבריאות של ממשל החמאס בעזה, סמי אבו זהיר, האשים לפני זמן קצר את ישראל בהפרה גסה של הסכם הפסקת האש שנערך במצרים ואמר כי החמאס יגיש תלונה לקהיר. "אנחנו ניצור קשר עם הפיקוח המצרי על מנת לדון בעניין זה", אמר. 

קרובי משפחתו של ההרוג אמרו, כי הוא נורה בעת שניסה להניח דגל של החמאס על גדר המערכת. עוד נמסר, כי אתמול (חמישי) נפצעו ארבעה פלסטינים נוספים בעת שלדברי צה"ל ניסתה קבוצה של מאתיים פלסטינים להגיע אל גדר המערכת, לנסות להפיל אותה ולהרסה.   

[related-posts]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן