Skip to content

ח"כ אקוניס: לפתוח בחקירה נגד ח"כ אגבאריה

"הצגת ראש ממשלת ישראל כרוצח עם דם על ידיו וקריאה 'לעצור את השיגעון' מהווה הסתה חמורה, המרדה וכן עידוד הטרור", טוען אקוניס בפנייתו ליועץ המשפטי לממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אופיר אקוניס, מבקש מהיועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה נגד ח"כ עפו אגבאריה מחד״ש.

במכתב ששיגר אליו אומר ח"כ אקוניס, כי עם פתיחת מבצע "עמוד ענן" פרסם ח"כ עפו אגבאריה ממפלגת חד"ש בעמוד הפייסבוק שלו תמונה המציגה את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כרוצח שידיו מגואלות בדם וכן נתזי דם על בגדיו. עוד מופיעה בתמונה הכתובת – "אזרחי ישראל – תבחרו בי! תראו יש לי דם טרי על הידיים".

הצילום שעורר את זעמו של ח"כ אקוניס
הצילום שעורר את זעמו של ח"כ אקוניס

בכותרת  התמונה כתב ח"כ אגבאריה: "זה מה שביבי מנסה לעשות – עלינו לעצור את השיגעון".

"למותר  לציין כי ח"כ אגבאריה לא טרח לגנות את ההתקפות הנמשכות זה שנים כנגד אזרחי ישראל על ידי ארגוני הטרור ברצועה, אלא הסית, לכאורה, נגד ראש הממשלה נתניהו שהורה על יציאה למבצע שמטרתו הפסקת הירי נגד האזרחים", אומר ח״כ אקוניס במכתבו.

"הצגת ראש ממשלת ישראל כרוצח עם דם על ידיו וקריאה 'לעצור את השיגעון' מהווה הסתה חמורה, המרדה וכן עידוד הטרור", טוען אקוניס. "בהתאם לכך, פעילות זו של ח"כ אגבאריה מהווה הסתה, שעלולה להשפיע על גורמים שלישיים להביא לפגיעה בראש הממשלה, חלילה, ולכן מחייבת לדעתי, התערבותך. לאור זאת ובהתאם לאמור לעיל אבקשך לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ עפו אגבאריה בגין הסתה נגד ראש ממשלת ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן