Skip to content

מכרז ממשלתי להעסקת אנשים עם מוגבלות

מינהל הרכש הממשלתי פירסם מכרז לאספקת שירותי כוח אדם של אנשים עם מוגבלות. בעלי המוגבלויות יזכו לליווי ותמיכה מקצועית, בניית תוכנית שיקום תעסוקתי אישית וסיוע בהשתלבותם במשק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בשורה לאנשים עם מוגבלויות. מינהל הרכש הממשלתי שבאגף החשב הכללי במשרד האוצר, פירסם מכרז לאספקת שירותי כוח אדם למשרדי הממשלה, באמצעות אנשים עם מוגבלות בעלי ידע והשכלה מקצועיים. המכרז יאפשר לאנשים עם מוגבלות, חסרי ניסיון מקצועי, או בעלי ניסיון מקצועי מועט, לצבור ניסיון שיאפשר להם למצות את יכולתם וישפר את סיכויי השתלבותם בשוק העבודה.

תקופת התנסות

במשך תקופת ההתנסות במשרדי הממשלה יזכו בעלי המוגבלות לליווי ותמיכה מקצועית, בניית תכנית שיקום תעסוקתי אישית, הערכה שוטפת על התקדמותם המקצועית והאישית וסיוע בהשתלבותם בשוק העבודה בסיום תקופת ההתנסות.

משך תקופת העסקה יהיה תשעה חודשים עם אפשרות להארכת התקופה לעד 15 חודשים, בכפוף לחוק העסקת עובדים על ידי קבלני כוח אדם. במשך תקופה זו, תנאי העבודה של בעלי המוגבלות יהיו זהים לתנאי העבודה של עובדי המשרד, בהתאמה לסוג העבודה ולוותק.

תקופת המכרז תהיה למשך שנתיים. למינהל הרכש הממשלתי שמורה הזכות להאריך את תקופת המכרז האמורה לתקופה של עד שנתיים נוספות.

גשר הזדמנויות

"המכרז הוא גשר שיעניק הזדמנות לבעלי מוגבלות להשתלב בסיום תקופת ההתנסות במעגל העבודה, במגזר הציבורי או הפרטי. המכרז שהוכן בשיתוף משרד התמ"ת, הרווחה והבריאות, הוא המשך לתפיסת אגף החשב הכללי כי משרדי הממשלה צריכים להוות דוגמה לכלל המשק בתחום של שילוב אנשים עם מוגבלות בשוק העבודה", מסביר אבי מישראל, מנהל מינהל הרכש הממשלתי.

1 Comment

  1. עמי
    28 בנובמבר 2012 @ 16:43

    אני נכה 100% לאחר 2 קורסים של מיחשוב (שיקום תעסוקתי של בט"ל) איך אני מגיש מועמדות

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן