Skip to content

ח"כ טיבי יהיה בעצרת האו"ם כאורחו של אבו מאזן

ח"כ מיכאל בן ארי יוזם בקשה לפסילת ח"כ טיבי: "נגיע לועדת הבחירות עם תיק מלא שיוכיח שטיבי הוא סוכן אשף בכנסת ישראל"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בין הבאים לדיון בעצרת האו"ם, שתצרף את הרשות הפלסטינית כמדינה במעמד של משקיפה, יהיה ח"כ אחמד טיבי (רע"ם תע"ל) – שהוזמן במיוחד ע"י יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

טיבי, הנמצא כבר בניו יורק, אמר לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען": "זה אירוע היסטורי, שמהווה ציון דרך בדרך להקמת מדינה פלסטינית עצמאית, שתהווה תרגום לעקרון שתי המדינות. נאבקתי כל חיי למען חירותו של העם הפלסטיני והקמת מדינתו ולכן אני כאן היום, שותף ותומך!"

אחמד טיבי. "שותף ותומך" (צילום: מעמוד הפייסבוק של ח"כ טיבי)
אחמד טיבי. "שותף ותומך" (צילום: מעמוד הפייסבוק של ח"כ טיבי)

יועצו של ח"כ טיבי, אחמד מוהנא, אמר הערב ל"מגפון" כי טיבי לא יהיה חלק מן המשלחת הפלסטינית לאו"ם וגם לא ישתתף בפגישות שתקיים המשלחת הפלסטינית עם גורמים שונים באו"ם.

בעקבות נוכחותו של אחמד טיבי בעצרת האו"ם יוזם ח"כ מיכאל בן ארי בקשה לפסילתו: "טיבי הוא איש אש"ף מוצהר ויש לזכור שההכרזה על ארגון זה בתוקפה עומדת. מדובר בארגון טרור לכל דבר וזו עילה לפסילת רשימה. נגיע לועדת הבחירות עם תיק מלא שיוכיח שטיבי הוא סוכן אשף בכנסת ישראל".

ח"כ משה מוץ מטלון (ישראל ביתנו) תוקף ומגנה את תמיכתו והצטרפותו של ח"כ אחמד טיבי למשלחת הפלסטינית לאו"ם. "כ"ט בנובמבר היה וישאר תאריך היסטורי לעם היהודי", הדגיש מטלון. "ניסיונו של אבו מאזן, מכחיש השואה, לשנות זאת הוא לא יותר מחיקוי זול וניסיון להציל את הקריירה הפוליטית שלו. אני מציע שאבו מאזן ייקח את חבר הכנסת אחמד טיבי שנמצא לצידו, ואת שאר הח"כים הערביים ויעביר אותם לצד הפלשתיני. במדינת ישראל אין להם מקום אלא מאחורי סורג ובריח על תמיכתם בטרור, הסתה לשנאה והרג ילדים חפים מפשע".

ח"כ אריה אלדד (עוצמה לישראל): "אני מציע לטיבי שמיד עם שובו מהאו"ם ייסע לרמאללה וישאר שם. אין לו מקום בכנסת ישראל ובמדינת ישראל".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן