Skip to content

משעל חם – בלון חם

נסים משעל די התעלם אמש (יום ה') מאהוד יערי ומאהרון ברנע, והתרכז בעיקר בציפי חוטובלי חובטת במופז, שחובט בציפי (לבני) - וכולם נחבטים על ידי הסקרים. כאילו שלא מדובר באירוע היסטורי בעצרת האו"ם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
ונעבור לפרסומות. משעל. צילום מהמסך
ונעבור לפרסומות. משעל. צילום מהמסך

אילו לפני 65 שנה משעל חם וערוץ 2 היו מעבירים מעצרת האו"ם את ההכרזה על הקמת מדינת ישראל זה היה נשמע משהו כזה: אורוגאווי – yes, ארגנטינה- no, ארה"ב – yes. טוב, אנחנו חייבים לצאת לפרסומות, אבל נחזור אליכם עם המשך המהלך ההיסטורי, אל תלכו לשומקום.

משעל חם הוקדש אמש (יום ה') לשידור מיוחד מעצרת האו"ם לרגל הבקשה של הפלסטינים לקבל הכרה כמדינה משקיפה. באולפן התקבצו להם כמה פוליטיקאים סוג ב' ואחד סוג ג' בשביל הגיוון. בנוסף אליהם אהוד יערי באולפן בירושלים ואהרון ברנע בבניין האו"ם בניו-יורק.

בסופו של דבר מר חם (משעל) די התעלם מאהוד יערי, דאג לקטוע אותו הלוך וחזור, אבל מצבו היה טוב יחסית לברנע, שחוץ מברכות שלום לא נשמע כמעט לאורך כל השידור. לאחר הנאום הצליח יערי להשחיל כמה מילים. חבל שאת הנאום כולו לא שמענו, אלא את גברת ציפי חוטובלי חובטת במופז, ומופז חובט בציפי (לבני), וכולם נחבטים על ידי הסקרים. אפשר היה לחשוב שלא מדובר באו"ם במהלך שיכול לשנות לעד את המצב. העיקר שמופז ממשיך לחשוב שהוא יחליף את ביבי.

ועוד באותו ערב:

בכלבוטק, למדנו היום יחד עם בוקי "בתיה עוזיאל" נאה איך לפרוץ כספת בפחות מ-3 שעות. כל מה שצריך להכין זה דיסק פלדה לחיתוך, לום חזק ולהביור חזק לריכוך הברזל. עכשיו תנסו זאת על סניף הבנק הקרוב לביתכם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן