Skip to content

הרצוג נגד פרץ: "התנהגותו מקלקלת את השורה"

ח"כ עמיר פרץ תקף הערב, בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ השני, את יו"ר המפלגה ח"כ שלי יחימוביץ' ודרש ממנה להבהיר את עמדות המפלגה בתחום המדיני: "צריך לומר בפירוש שאיננו יכולים להיות חלק מממשלת נתניהו, נקודה", אמר. בתגובה תקף הרצוג: "דרישותיו של פרץ אינן מבטאות את עמדת הסיעה"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי שחשב שהעימות בין עמיר פרץ יצחק (בוז'י) הרצוג יסתיים בפריימריז של "העבודה" – שיחשוב מחדש. המחלוקת במפלגת העבודה, בין עמיר פרץ ליו"ר המפלגה שלי יחימוביץ' ותומכיה – מתחממת. בעקבות דברים שהשמיע הערב ח"כ עמיר פרץ, בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 2, תקף אותו מספר 2 ברשית "העבודה" לכנסת, ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג.

הרצוג: "התנהגות המקלקלת את השורה" (צילום: ציפי מנשה)
הרצוג: "התנהגות המקלקלת את השורה" (צילום: ציפי מנשה)

"חברי מפלגת  העבודה ותומכיה לא מוכנים לסבול התנהגות המקלקלת את השורה, במיוחד תוך כדי הסתערות משותפת לעבר היעד של החלפת השלטון והצגת חלופה לממשלת נתניהו", אמר הרצוג. "דרישותיו של פרץ אינן מבטאות את עמדת הסיעה ואני קורא לו לתת כתף ולשלב ידיים ברוח סיסמת הפריימריז שלו עצמו מלפני ימים ספורים״.

ח"כ עמיר פרץ תקף הערב, בתוכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ השני, את יו"ר המפלגה ח"כ שלי יחימוביץ' ודרש ממנה להבהיר את עמדות המפלגה בתחום המדיני. "צריך לומר בפירוש שאיננו יכולים להיות חלק מממשלת נתניהו, נקודה", אמר הערב פרץ. "אם צריך להיות באופוזיציה – נהיה שם. אני לא זוכר מה היו ההישגים של שרי העבודה בממשלת נתניהו".

ח"כ פרץ המשיך ותקף. "אני רוצה לראות תכנית שלום. אני לא רוצה לראות אמירות סתמיות. שיהיה ברור שאנחנו נגד התנחלויות, ולהציג תכנית שלום מפורטת. זה טוב למפלגה – אני אשכנע בזאת את שלי".

פרץ: "רוצה לראות תוכנית שלום" (צילום: האתר הרשמי)
פרץ: "רוצה לראות תוכנית שלום" (צילום: האתר הרשמי)

2 Comments

  1. אלין
    3 בדצמבר 2012 @ 11:25

    אמרו כבר לפניי: כיפת ברזל עלתה לו לראש. פרץ, מתי תקלוט: אתה לא מספר 1.. אה, וגם לא מספר 2..שלב ידיים עם ההנהגה ואל תחזק פלגנות! זה לא ההסתדרות נגד הממשלה.

  2. ישראל כהן
    1 בדצמבר 2012 @ 21:08

    בוז'י, די להיות הפודל של שלי, פקח עיניים, אתה לבד, כל חברי הסיעה החדשים תומכים במו"מ לשלום.
    שלי נשארה לבד, תהיה אמיץ ותתיחס לגופם של הדברים. הצבעתי עבורך בפריימריז כי חשבתי שאתה שייך למחנה השלום. מוטב שתצטרף לפרץ ונשמע מה עמדתה של היו"ר בנושא השלום.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן