Skip to content

מטוס לופטהנזה חזר לדיסלדורף בגלל חשש לתקלה

במטוס מדגם A320 היו 49 נוסעים. מדובר בטיסה השנייה מדיסלדורף לישראל מאז שלופטהנזה החליטה לפעול בקו זה. הנוסעים יועברו לפרנקפורט ומשם יוטסו לישראל וינחתו אחרי חצות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צוות מטוס לופטהנזה בטיסה 684, מדגם איירבס A320, עם 49 נוסעים, שהמריא היום מדיסלדורף, זיהה, לאחר שעתיים טיסה, אפשרות של תקלה הידראלית במטוס. על פי כללי הבטיחות ונהלי החברה היפנה הצוות את חרטום המטוס לאחור וחזר לנחיתה בדיסלדורף, למרות שטווח טיסתו לארץ היה קצר יותר. הנחיתה עברה בשלום ומייד פתחה לופטהנזה בסידורים על מנת להטיס את 49 הנוסעים לפרנקפורט ומשם לארץ.

טיסה 684 במטוס מסוג אירבס A320
מטוס מסוג אירבס A320 של לופטהנזה

במסגרת תכניתה לעבות את מפת יעדיה מתל אביב לגרמניה, החלה לופטהנזה להפעיל מ-1 בנובמבר טיסות ישירות בין דיסלדורף וישראל. הטיסה היום היא השניה במספר בפעילות החברה מדיסלדורף לישראל. המטוס המריא בשעה 7:30 בבוקר לפי שעון דיסלדורף והיה ואמור לנחות בנתב"ג בשעה 12:45 לפי שעון ישראל. בעקבות האירוע ינחתו הנוסעים בישראל אחר חצות.

"לופטהנזה מתנצלת על הטירדה שנגרמה היום לנוסעי החברה מדיסלדורף לישראל, בגלל בגלל חשש לתקלה במערכת ההידראולית של המטוס. על פי כללי הבטיחות ונהלי החברה נאלץ המטוס לחזור ולנחות בדיסלדורף. 49 הנוסעים יוטסו לפרנקפורט ומשם לישראל", מסר טל מושכל, דובר לופטהנזה בישראל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן