Skip to content

מינויים ראשונים במטה הבחירות של העבודה

בינתיים מחריפים היחסים בין יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ' לבין עמיר פרץ, שקרא תיגר על מנהיגותה. בתגובה לדברים שהשמיע פרץ, ביטלה יו"ר העבודה פגישה שהייתה אמורה להתקיים אתו היום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Õîááèò: Íåæäàííîå ïóòåøåñòâèå ñìîòðåòü îíëàéí áåñïëàòíî

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', החלה היום בסדרת פגישות ושיחות עם נבחרי מפלגת העבודה בפריימריז כדי לשבצם בהקדם במערכת הבחירות במטה ההסברה ובמטה הארגון.

בראש מטה הבחירות עומד ח"כ יצחק בוז'י הרצוג שנבחר במקום הראשון בפריימריז. היום מונה ח"כ איתן כבל לראש צוות התגובות של מפלגת העבודה; ח"כ פואד בן אליעזר מונה לראש הצוות המדיני – ביטחוני; אראל מרגלית לראש מטה מגזר עסקי והיי טק; יו"ר המשמרת הצעירה, מיכל בירן, מונתה לראש מטה שטח ודני עטר לראש מטה מושבים ויישובים קהילתיים.

פרץ (צילום: אתר כנסת פתוחה)
העימות מחריף. פרץ (צילום: אתר כנסת פתוחה)

ח"כ יחימוביץ' אומרת כי הרשימה שנבחרה מעמידה שורה יוצאת דופן של אנשי ביצוע והסברה וכי כבר עכשיו בנקודת הפתיחה של הקמפיין, זוכה רשימה זאת לאמון רב בציבור. בימים הקרובים יושלם סבב המינויים למטות, אחרי שיחימוביץ' תסיים את הפגישות עם כל המועמדים שנבחרו בפריימריס.

בינתיים מחריפים היחסים בין יו"ר המפלגה, שלי יחימוביץ' לבין עמיר פרץ, שקרא תיגר מנהיגותה. בתגובה לדברי ההתקפה החריפים שהשמיע פרץ נגד מנהיגותה של יחימוביץ, ביטלה יו"ר העבודה פגישה שהייתה אמורה להתקיים אתו היום. אמש, כזכור, תקף פרץ את יחימוביץ' על כך שהיא לא מציגה לטענתו עמדה מדינית ברורה ודרש ממנה הבהרה שהיא "לא תשב בממשלת נתניהו בשום פנים ואופן".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן