Skip to content

לפיד הכריז הערב על רשימת מפלגתו לכנסת

יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד הכריז הערב באופן רשמי על רשימת המפלגה לכנסת ועל קמפיין הבחירות. בנוסף לרשימת המפלגה חשף לפיד גם את קמפיין הבחירות במסגרתו תתמודד התנועה תחת הכותרת "באנו לשנות". בקמפיין תצהיר התנועה על מספר עקרונות – ובראשם: "שינוי האופן בו מתנהלים החיים הציבוריים והגעה לפוליטיקה חדשה". "רוב הציבור הישראלי, שמאס בפוליטיקה הישנה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד הכריז הערב באופן רשמי על רשימת המפלגה לכנסת ועל קמפיין הבחירות. בנוסף לרשימת המפלגה חשף לפיד גם את קמפיין הבחירות במסגרתו תתמודד התנועה תחת הכותרת "באנו לשנות". בקמפיין תצהיר התנועה על מספר עקרונות – ובראשם: "שינוי האופן בו מתנהלים החיים הציבוריים והגעה לפוליטיקה חדשה".

"הציבור מאס בפוליטיקה הישנה". יאיר לפיד. (צילום: תנועת "יש עתיד")
"הציבור מאס בפוליטיקה הישנה". יאיר לפיד. (צילום: תנועת "יש עתיד")

"רוב הציבור הישראלי, שמאס בפוליטיקה הישנה שדואגת רק לסקטורים, צריך לקבל מן המדינה את חלקו המתחייב בחוזה בינה לבינו – שוויון בנטל, יוקר המחיה, דיור, חינוך ומניעת בזבוז כספי מיסים", נכתב בעקרונות הקמפיין. "נילחם למען שירות שווה לכולם ושוויון בנטל, הורדת יוקר המחיה, פתרון אמיתי לבעיית הדיור, מהפיכה בתחום החינוך וצמצום גודל הממשלה".

"רשימת יש עתיד מורכבת מאנשים מסורים לרעיון, שהוכיחו יכולת בכל תחומי החיים", נטען בקמפיין. "כל אחד מאיתנו ויתר בתחום האישי, למען המטרה לבצע שינוי יסודי ועמוק. הפוליטיקאים הישנים היו בתפקיד, לא עשו דבר ועכשיו מכנים זאת 'ניסיון'".

יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, אמר בהציגו את הרשימה ואת הקמפיין: "כשאתה נכנס לחיים פוליטיים, יש סיטואציה שכולם אומרים לך שאתה צריך אויב. תמצא מישהו ותגיד זה האויב שלי. אנחנו לא מוכנים לשחק את המשחק הזה. האויב שלנו זה הציניקנים, מי שאמר מה שהיה זה מה שיהיה אז בשביל מה להתעמת, אנשים שאומרים שהמדינה תדרדר ואין מה לעשות.

"פורסם סקר שבו אמרו שני שליש מאזרחי ישראל, שלא אכפת להם אם הילדים שלהן יעזבו את מדינת ישראל. זה מספר נורא. אם באנו לשנות, באנו לשנות את זה", אמר לפיד. "זה המקום שאנחנו צריכים להילחם עליו. אם אנחנו זקוקים לאויב, האויב שלנו זה הפוליטיקה הישנה, פוליטיקה של דילים וקבלני קולות ומפקדי ארגזים; פוליטיקה של אנשים שאומרים שנדאג רק לעצמי, איך אני מסתדר בפוליטיקה, אנחנו צריכים פוליטיקה שעובדת עם האנשים, עבור האנשים ולמען האנשים".

וזו הרשימה שתגיש תנועת "יש עתיד" לוועדת הבחירות המרכזית: יאיר לפיד, שי פירון, יעל גרמן, מאיר כהן, יעקב פרי, עפר שלח, עליזה לביא, יואל רזבוזוב, עדי קול, קארין אלהרר, מיקי לוי, שמעון סולומון, רות קלדרון, פנינה תמנו-שטה, רינה פרנקל, יפעת קריב, דב ליפמן, בועז טופורובסקי, רונן הופמן, טל אלעל, מרק בבוט, איציק בנישתי, סלים קדור, נעמה שולץ וגדי מאיר.

1 Comment

  1. מעיין
    2 בדצמבר 2012 @ 22:00

    נבחרת שבאמת רוצה לשנות פה משהו במדינה הזאת
    הלוואי וכמה שיותר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן