Skip to content

Wizz Air – טיסת בכורה עם תצוגת אופנה באוויר

חברת הלואו קוסט ההונגרית, שמחליפה את חברת מאלב שקרסה, תפעיל החל מיום חמישי השבוע, ארבע טיסות בשבוע בין נתב"ג לבודפשט, במחיר של החל מ-64 אירו לכיוון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת Wizz Air תשיק ביום חמישי השבוע את הקו חדש שלה מתל אביב לבודפשט עם תצוגת אופנה באוויר, שבה תצגנה ישראליות מפורסמות ל-180 הנוסעים שיהיו בטיסה קולקציה מבית האופנה Frau Blau.

wizz air - חברת התעופה המובילה בהונגריה
wizz air - חברת התעופה המובילה בהונגריה

בהשקת הקו ישתתפו גיורי אבאן סמנכ"ל התפעול והשיווק של Wizz Air, גיורי אבאן, מנכ"ל משרד התיירות, נועז בר ניר, שגריר הונגריה בישראל, זולטאן סנטגיורגי ומנכ"ל אגודת האופנה והטקסטיל בישראל, אופיר לב.

בזמן טיסת הבכורה מישראל לבודפשט, שתמריא, כאמור, ביום חמישי השבוע בשעה 20:30, תתקיים תצוגת אופנה שבה תוצג חלק מהקולקציה החדשה של בית האופנה הישראלי Frau Blau על ידי דוגמניות ישראליות ידועות.

החברה תפעיל ארבע טיסות בשבוע בין תל אביב לבין בודפשט, במחיר של החל מ-64 אירו לכיוון.

לא מתחרה בחברות הפרימיום הסדירות

חברת הלואו קוסט Wizz Air הפכה מאז קריסתה של מאלב, לחברת התעופה המובילה בהונגריה. כשביקר בספטמבר נשיא החברה ג'וזף ואראדי בישראל לקראת פתיחת הקו החדש של חברתו, הוא ציין כי החברה פועלת על פי העקרון של פנייה לכמה שיותר קהלי יעד והתאמה של המחיר לצרכיהם. לדבריו, אין בכוונתם להתחרות בחברות הפרימיום הסדירות, אלא לאתר מודלים חדשים של תנועה אווירית.

‭,Wizz Air‬ שהוקמה ב‭2003-‬ ובסיסה בבודפשט, היא חברת הלואו קוסט הגדולה ביותר באזור מרכז-מזרח אירופה. היא טסה ל-250 יעדים באירופה ומעסיקה כ-1,500 עובדים. היא מפעילה 36 מטוסי איירבוס 320 עם 180 מושבים, שגילם הממוצע הוא שלוש שנים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן