Skip to content

אדגר מימון מונה למנכ"ל אלביט מערכות ל"א וסיגינט-אלישרא

הוא יחליף את יצחק גת ששימש בתפקיד שבע שנים. יהודה (אודי) ורד מונה למנכ"ל אלביט מערכות יבשה ותקשוב ויחליף את בצלאל מכליס, שיחליף את יוסי אקרמן כנשיא ומנכ"ל אלביט מערכות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אדגר מימון (צילום: סיוון פרג')
אדגר מימון (צילום: סיוון פרג')

מ-1 בפברואר 2013, ישמש אדגר מימון מנכ"ל חטיבת אלביט מערכות ל"א וסיגינט-אלישרא ("אלישרא"). הוא יחליף את יצחק (איציק) גת, שהודיע על תוכניתו לפרוש, לאחר ששימש בתפקיד במשך שבע השנים שחלפו.

יהודה (אודי) ורד מונה לתפקיד מנכ"ל חטיבת אלביט מערכות יבשה ותקשוב, במקומו של בצלאל (בוצי) מכליס. המינוי ייכנס לתוקף ב-1 בינואר 2013. מכליס יחליף את יוסי אקרמן בתפקיד נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות כשזה יפרוש בסוף חודש מרץ 2013.

"אני מרוצה מאוד ממינויים של אודי ורד כמנכ"ל חטיבת אלביט מערכות יבשה ותקשוב ושל אדגר מימון כמנכ"ל חטיבת אלביט מערכות ל"א וסיגינט – אלישרא. תחת הנהגתו של איציק גת, חיזקה אלישרא את מעמדה כמובילה עולמית בתחום הלוחמה האלקטרונית וברצוני להודות לאיציק על תרומתו לאלישרא ולאלביט מערכות כולה. אני מאחל לאודי ולאדגר הצלחה בתפקידיהם החדשים ואני סמוך ובטוח כי תהיה להם תרומה משמעותית בעמידתה של אלביט מערכות באתגרים הנכונים לה בעתיד", מסר יוסי אקרמן, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות.

אודי ורד (צילום: יחצ)
אודי ורד (צילום: יחצ)

מימון, שהצטרף לאלישרא בשנת 2004, משמש היום סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בחטיבת אלישרא. לפני הצטרפותו לחברה, שירת אל"מ (מיל') מימון במשך 26 שנים בחיל האוויר במגוון תפקידים בכירים, ובכללם ראש חטיבת הנדסת מערכות תקשוב בחיל . מימון הוא בעל תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מאוניברסיטת באר שבע.

ורד, שהצטרף לאלביט מערכות בשנת 2003, משמש היום כסגן נשיא לפתרונות שרות בחברה וכסמנכ"ל שיווק בחטיבת יבשה ותקשוב. לפני הצטרפותו לאלביט מערכות, שירת אל"מ (מיל') ורד במשך 24 שנים בחיל האוויר במגוון תפקידים ובכללם ראש מחלקת התקציבים בחיל האוויר. ורד הוא בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון ובוגר תכנית הרווארד למנהל עסקים לבכירים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן