Skip to content

בפרסומים מזויפים בשם לבני חולקו כבר תפקידים בממשלה

ב"תנועה" של לבני הגיבו על הפרסומים הפיקטיביים באמירה כי "הכניסה של ציפי לבני לזירת ההתמודדות מייצרת עניין רב מצד המתחרים". עם זאת, נעשתה פנייה רשמית לפייסבוק בבקשה להסרת העמודים הפיקטיביים מהרשת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מי מפיץ הודעות פיטיביות, מטעם התנועה בראשות ציפי לבני, בעמודי הפייסבוק?

בשעות האחרונות הוצפו עמודי הפייסבוק בהודעות פיקטיביות, כביכול בשמה של "התנועה" בראשות ציפי לבני, ובהן מוצגת כביכול חלוקת התפקידים בממשלה שתרכיב לבני אחרי הבחירות. כך, למשל, מוצג עמרם מצנע כמועמד לשר הביטחון; יועז הנדל, מועמד לשר החוץ; אלעזר שטרן מועמד לשר החינוך ומאיר שטרית מועמד לשר הרווחה. אפילו סגני שרים הוצגו בפרסומים המזויפים הללו.

וכאילו לא חסר עימות אמיתי בין לבני ליחימוביץ' – גם בפרסומים המזויפים מותקפת יחימוביץ' כמשת"פית של נתניהו ויאיר לפיד מכונה "יהיר לפיד". הזיופים היו משכנעים עד כי כמה מאמצעי התקשורת נפלו בפח ופרסמו את תוכן הפרסומים האלה – כתוכן אמיתי ומקורי.

בתגובה אומרת "התנועה" בראשות לבני, כי מאז שהודיעה לבני על חזרתה להתמודדות, מועלים דפי פייסבוק לא רשמיים, שמבטאים את העניין הרב והבאזז החיובי  שמייצרת ההתמודדות שלה. "הכניסה של ציפי לבני לזירת ההתמודדות מייצרת עניין רב מצד המתחרים", אומרים בתנועתה של לבני. "נעשתה פנייה רשמית לפייסבוק בבקשה להסרת העמודים הפיקטיביים מהרשת".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן