Skip to content

הבעלים של חברת פאיני מגיע לארץ להשקת ברזי החברה

הברזים המשווקים בארץ על ידי פלסאון ישראל יושקו בנוכחות אנשי עסקים רבים. את השירה בציבור תנהל הזמרת ואשת השירה העברית, עינת שרוף. פאיני הוא מותג הברזים המעוצבים האיטלקי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרקו פאיני, הבעלים של חברת פאיני מגיע השבוע לאירוע השקת ברזי פאיני היוקרתיים על ידי חברת פלסאון ישראל, שהחלה בימים אלה לייבא לארץ את ברזי פרימיום מעוצבים של המותג האיטלקי. באירוע ישתתפו אדריכלים, מוכרנים ואנשי עסקים נבחרים.

המוזמנים ייהנו מהופעה של הזמרת ואשת השירה העברית, עינת שרוף, שתשיר גם באיטלקית. כחלק מהתוכנית האומנותית של הערב יוגשו מנות ממיטב המטבח האיטלקי ואלכוהול משובח.
האירוע יתקיים בנוכחות מנכ"ל פלסאון ישראל, גלעד אגמון, ומנהל השיווק של פלסאון ישראל, מאור אלוני. בין המוזמנים: חזי בנק בעלי חזי בנק קרמיקה, דוד מטלון מנכ"ל שיש אלוני, שוקי גימפל סמנכ"ל ברשת סטודיו קרמיקה, עופר זהבי מנכ"ל זהבי-עצמוני.

פלסאון מתמחה בייצור ושיווק מוצרים טכניים מחומרים פלסטיים. החברה מונפקת בבורסה ועיקר התוצרת שלה מופנית לייצוא לשווקי אירופה, אמריקה ואוסטרליה. החברה הוקמה ב-1964 ע"י קיבוץ מעגן מיכאל והיא מהמובילות בתחום הפלסטיק בארץ ובארצות רבות בחו"ל..
כחלק מאסטרטגית הגידול של פלסאון, המבוססת בין היתר על חדירה לשווקים חדשים, החלה החברה לשווק את 'פאיני' בארץ באופן בלעדי.

חברת פאיני, מותג הברזים המעוצבים האיטלקי, מהווה היום את היצרנית הגדולה והמובילה באיטליה, בחדשנות, עוצמה, איכות ויוקרה. ברזי פאיני נמכרים במדינות רבות: איטליה, צרפת, גרמניה, הולנד, ארה"ב, קנדה, ערב הסעודית, כווית, אבו-דאבי ומדינות נוספות וכיום הם מיובאים לארץ על ידי פלסאון ישראל.
ברזי פאיני מופעלים על ידי מנגנונים קראמיים תוצרת Galatron איטליה, על פי תקנים אירופאים ובינלאומיים בכולם מותקן חסכן לחיסכון מים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן