Skip to content

לפי התוצאות כולם ניצחו והדמוקרטיה מתה

ליברמן תכף משבץ את אנשיו, ומצביעי ביברמן יקבלו את כל מה ש-40 מנדטים מייחלים להם. זו הדמוקרטיה במיטב הדילים שלה, אם עדיין זה חוקי להגיד דמוקרטיה במדינת ביברמן בואך פוטינלנד. אין היגיון בפוליטיקה שלנו היום, היא נשלטת על ידי יועצים פוליטיים כושלים ומכשילים, סקרים ועם מטומטם ומזוכיסט. אם יש אחיות שמצביעות לביבי, מגיע לכן. אם […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אורגיית הפריימריז המזויפים במדינה נגמרה. אחרי כל הדילים והקומבינות, ארגזים וקבלני קולות, אני לא יודע מה כבר עדיף לנו, שיטת "אני אלוהיכם" של פוטין-עובדיה-לפיד, או שיטת "תשלמו-תקבלו" של קבלני הקולות במפלגות הפריימריז. לפי התוצאות כולם ניצחו והדמוקרטיה מתה. תסתכלו סביבכם ותמיד תמצאו מישהו אחד מזועזע עד עמקי נשמתו האיתנה מהתוצאות בפריימריז של מפלגה אחרת. פייגלין ומיכאלי הם היין והיאנג של הפרצופים החדשים בפוליטיקה שלנו. הם יסתדרו מצוין: הוא שונא אותה והיא שונאת אותו. תמצית הפוליטיקה של היום, השנאה. אל תשכחו שגם זה רגש.

דוגרי, אני לא יודע מה יש לכם נגד רשימת הליכוד לכנסת, וב"לכם" אני מתכוון לסמולנים. סך הכל רשימה לא ממש חדשה, חברי כנסת ידועים יותר או פחות, מאוזנת לדעותיה, עם הרכב הייצוג הנכון לבוחרים שלהם. ליברמן תכף משבץ את אנשיו, ומצביעי ביברמן יקבלו את כל מה ש-40 מנדטים מייחלים להם. זו הדמוקרטיה במיטב הדילים שלה, אם עדיין זה חוקי להגיד דמוקרטיה במדינת ביברמן בואכה פוטינלנד ישראל 2017.

פריימריז בליכוד (צילם: דן בר-דוב)
מה אפשר ללמוד מעשרות אלפי המצביעים בפריימריז של הליכוד? (צילם: דן בר-דוב)

מה אפשר ללמוד מקרוב ל-100,000 מצביעי הליכוד בפריימריז? למדנו שהם רוצים יהודי קיצוני באקסטרים של הקיצוני, עד כי ליברמן הוא כבר סמולני מדי. עבורי, פייגלין עם החיוך הוא מייצג הרוע האנושי המעודכן למילניום הנוכחי, שונא אדם שאינו כמוהו, תחת כיפה משיחית למען אלוהים כלשהו, בוודאי לא אלוהי היהודים. תקראו את תוכניתו ל-100 הימים הראשונים בממשלה, כפי שפורסמה בספרון, ותבינו איך נפטרים מכל הערבים ובונים כאן בית מקדש שלישי במדינת הלכה, עם חוקים של מדינת הלכה. וזה מה שהליכודניק רוצה היום – קיצוני שונא ומשניא. 40 מנדטים לא טועים, אני טועה.

ליכודניק של היום אוהב את הנשים שלו בכנסת בהמות גסות רוח, נוטפות ארס

בשביל להיות ליכודניק היום אתה כנראה חייב להיות גבר לבן עם כיפה סרוגה, גר בהתנחלות, קיצוני בדעותיו ו"ערבי טוב זה ערבי מת", זה שיר ערש לילדי בית"ר. ליכודניק של היום הוא איש עשיר מאוד, עם לפחות שלוש דירות בהשכרה ועוד אחת לכל ילד, כי הגזירות הכלכליות של ביבי לא משפיעות עליו, או לחילופין – הוא מעלים מיסים. ליכודניק של היום אוהב את הנשים שלו בכנסת טיפשות ובורות, בהמות גסות רוח, נוטפות ארס ורעל (מירי רגב כבר יודעת שהכינוי הנפוץ עבורה בפייסבוק זה מירי רקב?). השנאה שלהן צריכה להיות חוצה גבולות, וכל מיקס של אומואים-ערובשים-תלאביבים-אנרכיסטים שימותו מטילים הלווווואאאאיייייייי (!!!!!!!) יעשה להן מצב רוח נהדר. גם למצביעי הליכוד, ולמצביעות הליכוד. תחי המפלגה שיש לה ייצוג נשי עשיר כל כך למען זכויות נשים, אבל בליכוד של ז'בוטינסקי ובגין לנשים אסור להיות עם זכויות. זו התרבות החדשה של הליכוד, ממש כמו חבישת כיפה לבנה גדולה במעצר. יאללה למטבח ולספונג'ה, מלכת עולם שלי.

השמאל מפחדת להגיד שהיא שמאל, כי זה לא נתפש טוב בסקרים

היום, השמאל מפחדת להגיד שהיא שמאל, כי זה לא נתפש טוב בסקרים של הציבור. אז לידיעתה של יחימוביץ', בוחרי השמאל מחפשים מחדש את מפלגת השמאל שלהם, לא מרכז, לא ימין לייט, לא שמאל לייט. מפלגת שמאל מול כל הימין העולה עלינו לכלותינו. מפלגת העבודה זו מפלגת שמאל ותמיד הייתה כזו, לעולם תהיה, והאנשים שנבחרו להיות ברשימתה הם אנשי שמאל. הניסיון המגוחך של יחימוביץ' למכור אותה כמרכז הוא יותר מפתטי. חבל שהיא לא מבינה איפה היא נמצאת ועדיין לא מצאה את הפוקוס להוביל את המפלגה. והכרטיס המדיני חשוב תמיד, ובלי שלום לא יהיה ביטחון, אבל היום, אתמול, לפני מלחמת הבחירות בעזה – הכרטיס החברתי היה החלק המרכזי באג'נדה של השמאל. אין יותר מדי זמן להפוך מחדש את הבחירות האלו לבחירות חברתיות.

לצערי, הבעיה השורשית של השמאל היום היא הפחד להנהיג. כולם השלימו עם המסקנה שיהיו גלגל חמישי בממשלת ביברמן-ש"ס-הבית המשיחי ולשם הם חותרים, לקושש פירורי שלטון, כי הם נבחרים להיות שרים ולא חברי כנסת. שלי  יחימוביץ' מתנהגת כמו יאיר לפיד, בסגנון של "נעשה הכל בשביל להיות בממשלה של ביברמן", רק שהוא לא סופר אתכם. שלי, ויאיר וציפי משחקים לידיו של ביבי, שכבר מובטח עם ביברמן-ש"ס והבית היהודי. ממשלה של 65 גברים ושלוש נשים.

רק מרצ נאמנה לדרכה השמאלנית מדי, ומשום מה המסרים שלה תמיד נשמעים כמו דאגה כנה ואמיתית לפלסטין תחילה ולא לישראל. אילו היו מנופחי האגו בשמאל יושבים יחד ומחליטים כי המטרה היחידה היא להעיף את נתניהו מהשלטון, ואין מטרה אחרת, ולא תהיה מטרה אחרת –  אולי שיקולי האגו של לבני ההפכפכה היו מכניסים אותה לעבודה במקום ריאלי. היא כנראה עדיין לא מבינה למה איבדה את אמון העם ואין נהירה גדולה אחריה.

לפיד היום הוא מפלגה ימנית לייט, זניחה, רגעית, ומחויבת לנתניהו

גם לפיד לא מבין איך ממטרה של 22 מנדטים הוא מגרד את העשרה מלמטה. למה ברחו לו כל כך מהר ללבני? כי הוא לא עקבי בדעותיו, לא אמין במסריו (ע"ע לבני נכשלה-לבני מספר 2) ודי חלול בפרקטיקה. אילו היה מצטנע לקדנציה ראשונה, מפגין את הצד השמאלני שבו – זה שכתב בעיתון נגד צה"ל והמחסומים, נגד הכיבוש, נגד המלחמות – ואז מצטרף ליחימוביץ', נראה שגם היה מצליח להיות קול חשוב ומרכזי בממשלה. אבל לפיד היום הוא מפלגה ימנית לייט, זניחה, רגעית, ומחויבת לנתניהו, שם הוא גם יהיה לייט, מאוד לייט. הצבעה ליאיר לפיד היא הצבעה ישירה לנתניהו. אולי הוא תמיד היה כזה, מבית אבא.

אין היגיון בפוליטיקה שלנו היום, היא נשלטת על ידי יועצים פוליטיים כושלים ומכשילים, סקרים ועם מטומטם ומזוכיסט. שביתת האחיות חזרה היום למצבה הבלתי נגמר כי האוצר לא מקיים את ההסכמים שלו, ולא ממש איכפת לכם. אם יש אחיות שמצביעות לביבי, מגיע לכן. אם יש תושבי דרום שמצביעים לביבי, מגיע לכם. אם אתם מצביעים לביבי ומתבכיינים שאתם משלמים יותר בסופר, יותר לבנקים, יותר לדלק, יותר לחשמל, יותר לארנונה, יותר למים, אז מגיע לכם. אם אתם מצביעים לביבי ואומרים שאין מישהו אחר, אתם צודקים, ומגיע לנו.

[related-posts title="עוד לקראת בחירות 2013"]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן