Skip to content

הנשיא צייץ לאפיפיור

פרס בירך את האפיפיור בנדיקטוס ה-16 ב"ציוץ" מיוחד לרגל השקת חשבון הטוויטר הרשמי של האפיפיור אמש: "ברוך בואך לטוויטר". ברכות נמסרו גם לשגריר הוותיקן בטקס הרשמי בו הגישו שגרירים חדשים בישראל את כתבי ההאמנה שלהם לנשיא.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשיא המדינה שמעון פרס בירך את האפיפיור בנדיקטוס ה-16 ב"ציוץ" מיוחד לרגל השקת חשבון הטוויטר הרשמי של האפיפיור אמש: "ברוך בואך לטוויטר, היחסים בין ישראל והוותיקן טובים מאי פעם וישמשו בסיס לקידום השלום בעולם".

הנשיא פרס והגריר לזארוטו. ציוץ לאפיפיור. (צילום:מארק ניימן/ לע"מ)
הנשיא פרס והגריר לזארוטו. ציוץ לאפיפיור. (צילום:מארק ניימן/ לע"מ)

את הדברים אמר הנשיא גם לשגריר הוותיקן הנכנס, הארכיבישוף ג'וזפה לזארוטו בטקס הרשמי בו הגישו שגרירים חדשים בישראל את כתבי ההאמנה שלהם לנשיא המדינה. ביחד עם שגריר הוותיקן, הגישו גם שגרירי שווייץ, קרואטיה, הודו ובלגיה את כתבי האמנה שלהם לנשיא.

נשיא המדינה בירך את שגריר הוותיקן הנכנס ואמר "יש לי כבוד עצום לקבלך בישראל כשגריר, היחסים בין ישראל לוותיקן עמוקים ונרחבים ואני בטוח כי תמצא בארץ הקודש שיתוף פעולה נרחב לקידום מטרות השלום והאחדות בין העמים". הנשיא הוסיף בחיוך ואמר "עצם ההצטרפות לטוויטר מעידה כי פני האפיפיור והוותיקן קדימה אל העתיד לטכנולוגיה מודרנית ואני מברך על כך". שגריר הוותיקן בישראל הודה לנשיא ואמר: "נעשה כל שניתן כדי להסתכל על המכנה המשותף, על הדברים המאחדים בין הדתות, למצוא את הדרך המשותפת בה ניתן ללכת יחדיו לקידום ההבנה והדיאלוג".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן