Skip to content

הורוסקופ אהבה לשנת 2013

למי צפויה שנה של הפתעות בתחום האהבה? מתי כדאי למסד קשר? ומתי קיימת אפשרות דווקא לפרידה? מגפון מגיש לכם הורוסקופ לאהבה וזוגיות בשנה הקרובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מזל טלה

צפויה לכם שנה של הפתעות בתחום האהבה. ילידי הימים הראשונים של המזל, מה-21.3 עד 26.3, חוו רק לאחרונה פרידות וטלטלות בגלל נוכחותו של אוראנוס במעלות הראשונות של מזל טלה. ב-2013, ילידי ה-26.3 עד 2.4, יחוו את אותו תהליך של פרידות ושינויים מפתיעים במערכות היחסים שלהם ובכלל בתחום הרומנטי. שאר ילידי המזל יעברו שינויים אלה בשנה הבאה ויש להם עדיין זמן. לילידי מזל טלה צפויים שינויים באופי ההיכרויות, והם ירצו ליהנות מצורת יחסים שונה ומשחררת ולאו דווקא להיכנס למערכת כובלת. את השנה אפשר יהיה לחלק לשניים: עד יולי ומיולי ואילך. בחלק הראשון ההיכרויות יתפתחו דרך מסגרות של לימודים/השתלמויות ונסיעות וגם דרך רשתות חברתיות. צפויה הנאה רבה מאופי היחסים, ואלה שיגיעו לחודש יולי עם אותו קשר עשויים לעבור בקיץ למסגרת חיים משותפת.

מזל שור

אתם עומדים בפני שנה רצינית ומשמעותית בנושא אהבה ויחסים. שבתאי השנה מבקר בבית הזוגיות של בני מזל שור. יחסים לא יציבים עלולים לסבול מהעמקת הקושי. לעיתים הדבר קשור במשבר שבן הזוג עובר, אך התוצאה עלולה להגיע לכלל פרידה. קשרים יציבים ישרדו את מהלכו של שבתאי, ובמקרים של בעיות מומלץ טיפול זוגי שיעזור בהעמקת הקשר. נפטון שליט האהבה יוצר היבטים טובים של אופציה ליהנות מאהבה אמיתית למי שנולדו מה-21.4 עד ל-26.4 ולילידי ה-29.4 עד ה-2.5, שייהנו ממיסוד הקשר ומרצון להקמת משפחה. מעבר יופיטר למזל סרטן בחודש יוני, ייתן הזדמנות לפנויים להיכרויות מרתקות וספונטניות.  למרות נוכחות שבתאי המעיקה והכבדה, עדיין תהיינה לבני המזל הזדמנויות רבות להשתחרר מהבדידות בשנה הקרובה.

מזל תאומים

אחת ל-12 שנה כוכב צדק האחראי על בית הזוגיות שלכם מגיע למזל תאומים ואתם נוטים ליצור קשר חדש, או לעבור ירח דבש מחודש. השנה צדק מבקר במזל שלכם, אבל עכשיו ועד לפברואר הוא נמצא בנסיגה, ואתם בוודאי מרגישים זאת דרך עייפות ביחסים האינטימיים, כשגם פנויים מתקשים במציאת קשר יציב. מפברואר ועד יולי, כשצדק יתיישר במזל תאומים, תתחברו לחוויה חברתית תוך כדי הרחבת הקשרים ויצירת דינמיקה חיובית של היכרויות, מחמאות וחיזורים. חודשים פברואר ומאי יבלטו במיוחד בהזדמנויות להכיר בני זוג משמעותיים ולהיסחף לאהבה. יחסים בלתי יציבים  עלולים להסתיים בסוף ינואר, אך גם דצמבר 2013 עלול להיות מהחודשים המסמלים דרך ללא מוצא.

מזל סרטן

השנה סמוך ליום הולדתכם תתחילו תקופה חדשה מבחינה רומנטית. בני מזל סרטן ילידי תחילת המזל, בין ה-22.6 ל-30.6, חוו בארבע השנים האחרונות פרידות וטראומות במערכות יחסים. השנה, יעברו פרידה או טרנספורמציה עמוקה ביחסים גם ילידי ה-1.7 וה-2.7, ואילו יתר בני המזל ייהנו מהזדמנויות להיכרויות משמעותיות. שבתאי האחראי על בית הזוגיות הגיע לביקור בבית האהבה/ילדים ורבים מכם יכירו בני זוג איתם יבנו משפחה, או שמשפחה תורחב בקשר שכבר קיים. זאת שנה חשובה לפנויים לקשר משמעותי, כשמחודש יוני הזמן יתאים לנישואין ולמיסוד קשר זוגי והרחבת המשפחה. יחסים הסובלים מטלטלות ומשברים עלולים להגיע לסיום באפריל 2013.

מזל אריה

זאת תהיה שנה מעולה לאוהבים. הכוכב אוראנוס (האחראי על הפתעות ושינויים) הוא שליט בית הזוגיות שלכם, השנה הוא מבקר במזל טלה וההיכרויות יגיעו במפתיע דרך התקשרויות עם בני זוג מחו"ל או במסגרות לימודיות, אך עשויות להיווצר גם דרך רשתות חברתיות. מעברו של כוכב שבתאי לבית המשפחה, מסמל סיום תקופת מגורים באזור אחד ומעבר למיקום אחר, דרך בניית בית משותף יצירת משפחה וזוגיות. מיקומו של צדק במזל תאומים עד חודש יולי, מזמן עליה בפופולאריות שלכם בבית החברתי ופותח בפניכם אין סוף היכרויות ושדרוג מצבכם החברתי, דרך היכרות רומנטית משמעותית. יחסים בלתי יציבים עלולים להגיע למשבר עמוק, או לסיום הקשר, במרס 2013.

מזל בתולה

פנויים ילידי תחילת המזל מה-23.8 עד ל-28.8  שטרם התאהבו בשנה האחרונה, עשויים לפגוש בקשר משמעותי בעיקר בין יולי לדצמבר 2013, דרך מפגשים חברתיים, או חברים שיקשרו או יכירו לכם מועמדים רציניים. יחסים שכבר החלו עשויים לעלות כיתה בין ה-27.2 ל-22.3. בין ה-16.4 ל-9.5 תקופה מוצלחת לנישואין, למעבר לחיים משותפים ולתכניות משותפות בזוגיות. לכלל הפנויים חודש יולי עשוי להיות חודש מהרומנטיים ביותר בשנה, ומומלץ גם בזוגיות קיימת לתכנן בין ה-25.7 ועד לאמצע אוגוסט ירח דבש מחודש. יחסים בלתי יציבים עלולים להגיע לפרידה באוקטובר 2013.

מזל מאזנים

לבני המזל צפויות השנה הפתעות מכל הסוגים. אלו מבין ילידי תחילת המזל שכבר עברו בשנתיים האחרונות פרידה, עשויים כבר מפברואר הקרוב ואילך להתחיל בקשר משמעותי. מי שנולדו מה-29.9 ועד ל-5.10 עלולים לעבור השנה טלטלות בזוגיות ואי יציבות בחיים האישיים עם אופציה לפרידה בלתי נמנעת. מאחר ואתם נמנים עם המזלות היותר זוגיים, גם אם תעברו פרידה מהר מאוד תתעשתו ותוכלו להכיר עד יולי בני זוג חדשים, במהלך נסיעה, לימודים, או דרך הרשתות החברתיות. מיולי תתחיל עבורכם תקופה חדשה שבה בעיקר תתמקדו בעבודה, אך גם במסגרת זו תוכלו לפגוש ולהכיר את בני הזוג העתידיים. במיוחד בחודשים אוגוסט-ספטמבר צפויה לכם פריחה אישית ותיהנו ממראה טוב ומחזרים.

מזל עקרב

אתם נכנסים לשנה רצינית מאוד בתחום הרגשי. שבתאי מבקר את מזל עקרב בשנתיים הקרובות והוא יגרום לכם להיות שכלתניים יותר וממוקדים מאוד. שום דבר לא יעבור מתחת לרדאר שלכם. אתם תתייחסו לקשרים שלכם לחסד או לשבט, ותתקשו להתפשר בתקופה זו. אלה שיצליחו להגיע לליבכם גם יישארו שם ותרגישו צורך למסד את הקשר ולהגיע לסוג של מנוחה ונחלה נפשית. החל  מיולי מתחילה התקופה היותר מוצלחת למסד קשרים, או לעבור לחיים משותפים, או לרכוש בית משותף.  פנויים יצליחו למצוא את בני הזוג המתאימים להם בעיקר בחודשים יוני-יולי ובספטמבר-אוקטובר. מה שיוציא אתכם מקשרים תקועים זה איבוד הסבלנות באופן סופי וזה עלול להתרחש בחודשים פברואר ואפריל.

מזל קשת

2013 תהיה השנה היותר מוצלחת לפנויים. כוכב צדק השליט של המזל שלכם ממוקם במזל תאומים, שהוא בית הזוגיות שלכם. אלה מכם שטרם התאהבו עשויים החל מפברואר הקרוב לפגוש מועמדים מרגשים. בקשרים קיימים, זאת עשויה להיות תקופה טובה לעליית מדרגה בקשר, אם זה מיסודו או רקימת תכניות משותפות כמו הרחבת המשפחה ו/או רכישת בית משותף לאחר חודש יולי. כבני מזל קשת אתם מחפשים ריגושים וזקוקים לבני זוג בעלי ויטאליות גבוהה שיצליחו כל פעם לעניין אתכם מחדש, וזאת השנה שתצליחו לפגוש מועמדים בעלי תכונות מתאימות. אלה המצויים ביחסים תקועים ירגישו זאת בעוצמה עד פברואר הקרוב והפרידה תהיה בלתי נמנעת, כי כשאתם מאבדים עניין אתם מתקשים להסתיר זאת.

מזל גדי

שנה טובה מאוד לאלה מכם המחפשים מיסוד קשר קיים, או מועמדים לקשר רציני. שבתאי הכוכב השליט שלכם מבקר במזל עקרב בשנתיים הקרובות וייטיב אתכם בכל הנוגע להיכרויות דרך חברים והזדמנויות ליצירת קשר משמעותי. הפנויים עשויים לפגוש במועמדים רציניים בסוף פברואר, בין ה-16.4 ו-24.4 והחל מה-1.7 ואילך. כוכב צדק ביולי עובר לבית הזוגיות שלכם במזל סרטן, ואלה מכם שכבר חוגגים ביחסים  עשויים למסד את הקשר בחודשים יולי-אוגוסט, או להרחיב את המשפחה. פנויים ימצאו החל מיולי מועמדים משמעותיים מאוד. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים בין 6.6 ל-14.6 ובין ה-21-8 עד ל-27.8, זאת תקופה של פרידות בלתי נמנעות.

מזל דלי

שנה מעולה לאוהבים. במיוחד במהלך פברואר, מסוף מרס עד אמצע אפריל, ובין ה-10.5 ל-31.5 לא תחסרנה לכם הזדמנויות להכיר, וכרגיל אצלכם הכול יקרה במפתיע ובסיטואציות בלתי צפויות. בכל תחום החיים מתנהלים אצלכם תוך כדי מפנים ושינויים בלתי צפויים, וכך גם באהבה. מכיוון שהשנה תאלצו להיות מרוכזים יותר מתמיד בהתפתחותכם בעבודה, זו גם תהיה גם הסביבה היותר נוחה לפגוש ולהיפגש. מה שיאפיין את הקשרים שלכם השנה, זה שהם יהיו  יותר קרובים ל- DNA שלכם, בניגוד לטבעכם להימשך לשונה ולאחר. העייפות וקוצר הזמן ימקדו אתכם בקשרים מדויקים יותר. יחסים בלתי יציבים יסתיימו באבחה אחת באפריל, או ביוני 2013.

מזל דגים

שנה מוצלחת צפויה לאוהבים ולאלה מכם שרוצים בזוגיות. נפטון, הפלנטה היוצרת (או המחוללת) את המאוהבות, מבקרת במזלכם וגורמת לרבים מכם להתאהב בקלות יחסית, וזה יתעצם מסוף יוני עם כניסת כוכב צדק לבית האהבות שלכם. בקיץ 2013 תתקשו לעמוד מול חיזורים ומחמאות והפנויים שביניכם ייסחפו לקשר אהבה ספונטני ומהיר. אלה מכם שכבר מצויים ביחסים עשויים החל מיולי להרחיב את המשפחה או להחליט לעבור לחיים משותפים. הזדמנויות להיכרויות ייתכנו כבר מ-27 בפברואר (עם כניסת ונוס למזל דגים) ועד ה-22 במרס, מה-4.6 עד ה-27.6 ומה-12.9 עד ה-7.10. יחסים בלתי יציבים עלולים להסתיים בתחילת פברואר ובין ה-23 ועד ה-28 באוגוסט. בדרך כלל יחסים נכנסים אצלכם להילוך סופי מרגע שאתם מתפכחים מהאידיאליזציה שאתם יוצרים סביב בני הזוג.
.

פנינה כץ, אסטרולוגית קרוב ל-40 שנה. בעבר כתבה מדור אסטרולוגי ב"את" והשתתפה בתוכניות רדיו וטלוויזיה רבות, http://www.pninastro.com
התמונות באדיבות: Salvatore Vuono, http://www.freedigitalphotos.net

1 Comment

  1. shali
    12 בדצמבר 2012 @ 7:18

    פשוט נפלא!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן