Skip to content

שידור הישרדות לבית המשפט העליון

המאבק על זכויות שידור התכנית הישרדות בישראל לא תם. היום חסם בית המשפט המחוזי בתל אביב את השתלטות חברת רשת (ערוץ 2) על התכנית. זאת, בעקבות עתירה של ערוץ 10 נגד ה'מחטף' של התכנית מידיו. רשת תערער לבית המשפט העליון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט הנחה בפסיקתו את יוצרת הפורמט של הישרדות, חברת Castway הבריטי, לנהל משא ומתן לשידור העונה הבאה של התכנית עם ערוץ 10.

התכנית הישרדות היא אחת מתכניות הדגל של ערוץ 10 ומתהתכניות הזוכות לרייטינג גבוה ביותר. בסוף העונה האחרונה הופתעו לשמוע בערוץ 10 כי רשת המתחרה חתמה על הסכם לשידור התכנית בעונה הבאה. גם החברה הבריטית, בעלת הפורמט, התייצבה מאחורי ההסכם שחתמה עם חברת רשת.

השופט גדעון גינת קיבל את טענות ערוץ 10, בדבר ראיות לכאורה להפרת ההסכם בין הערוץ לבין חברת castaway – טענה שנשענה גם על העובדה שהערוץ לא קיבל זכות בלעדית לניהול מו"מ על רכישת התכנית לעונה נוספת. על פי הנחיית השופט גינת, רשת לא תהייה רשאית לעסוק בהפקה או בכל מה שקשור אליה כל זמן שהמו"מ עם ערוץ 10 נמשך.

שידורי רשת הודיעו כבר בתחילת העונה כי התכנית הישרדות תשודר אצלם ואף הבליטו את מיקומה בלוח השידורים החדש. היום, בתגובה לפסק הדין נמסר מרשת : "מאחר ובית המשפט הפך לריאליטי של רגשות, ניאלץ לערער על ההחלטה בבית המשפט העליון". מאוחר יותר עדכנה רשת את תגובתה: " אנו חושבים שבית המשפט שגה בהחלטתו ונאלץ לערער על ההחלטה בבית המשפט העליון".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן