Skip to content

הופסקו העיצומים בארקיע ובעקבותיהם השיבושים

בשעות הקרובות אמורים הצדדים לחתום על הסכם לסיום המשבר, בהתאם להבנות שהושגו: הארכת הסכמים קיבוציים, ביטול הפחתות שכר, צמצום משמעותי של מספר המפוטרים, שקט תעשייתי, הזרמת הון על ידי בעלי החברה והפעלת הליכים לקידום תוכנית צמיחה ופיתוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עובדי ארקיע הפסיקו את "העבודה לפי הספר" במסגרת סכסוך העבודה המאושר, שקיבלו מההסתדרות. הליך שגרם לשיבושים קלים בפעילות החברה. הההחלטה להפסיק את סכסוך העבודה התקבלה בעקבות מו"מ שנמשך משעות הבוקר המוקדמות, שבסיומו הגיעו יו"ר נציגות העובדים ,יגאל כהן, ויו"ר ארקיע, אבי נקש להבנות.

ההבנות האלה כוללות בין היתר הארכת הסכמים קיבוציים ללא תוספת עלות, ביטול הפחתות שכר, צמצום משמעותי של מספר המפוטרים, שייעשה בתיאום עם וועד העובדים, שקט תעשייתי. והזרמת הון על ידי בעלי החברה. עוד סוכם כי החברה, תפעל לקידום תוכנית צמיחה ופיתוח מערכתית, למטרת פיתוח החברה בטווח הקצר והארוך.

לאור ההסכמות הודיעה נציגות העובדים על הפסקה מיידית של העיצומים, ששיבשו בצורה קלה את טיסות החברה. בשעות הקרובות אמורים הצדדים לחתום על מסמך הבנות שיסיים כליל את סכסוך העבודה.

אמון בהנהלה

יו"ר ארקיע אבי נקש ברך על ההסכמות שהושגו: "שמח שהגענו להבנות, אני נותן אמון בהנהלה ובעובדי ארקיע"

"אני מברך על ההסכמות ובטוח, כי בשיתוף פעולה בין הבעלים ההנהלה והעובדים נמשיך להצעיד את החברה להצלחות כפי שהיו מאז נרכשה ארקיע על ידי משפחת נקש", הוסיף מנכ"ל ארקיע גדי טפר.

"הישג אדיר לעובדים"

לדברי יגאל כהן יו"ר נציגות העובדים, המחזיקים ב-30% ממניות החברה "ההבנות שהשגנו היום הם הישג אדיר עבור עובדי ארקיע ובעיקר עבור החברה. העובדים רואים חשיבות עליונה להמשך אחזקתם במניות ארקיע ומאמינים ביכולתם להמשיך ולתרום, כשם שעשו בשש השנים האחרונות, לפיתוחה ולשגשוגה של ארקיע כמובילת ענף התעופה בישראל. אני מבקש לנצל הזדמנות זו כדי להודות לאנשי ההסתדרות ובראשם אבי אדי על הגיבוי והתמיכה שהעניקו לעובדי ארקיע במהלך הדרך. עובדי ארקיע מתכוונים להמשיך ולעשות כל שביכולתם על מנת שארקיע תמשיך להיות חברה מובילה בתחרות ולדאוג לכך שהעבודה תשאר בארקיע".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן