Skip to content

ח"כ שאמה-הכהן: "הבקשה לפסילת חנין זועבי – מיותרת"

"חנין זועבי וחבריה זוכים לפרסום חינם, ומוצגים ברחוב הערבי כגיבורים הנרדפים על ידי הממסד הציוני-ימני ואין דבר מחזק מכך לקראת הבחירות", כתב ח"כ שאמה-הכהן. "מעבר לכך תמים לחשוב שאם נפסול את חנין זועבי תבוא במקומה ציונית כמו גאולה כהן", כתב ח"כ שאמה הכהן בעמוד הפייסבוק שלו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביקורת מפתיעה מתוך הליכוד, על הבקשה שהגיש ח"כ אופיר אקוניס לוועדת הבחירות של הכנסת, לפסול את ח"כ חנין זועבי מבל"ד.

"הבקשות לפסילת חנין זועבי וחבריה מיותרות, בעלות סיכוי אפסי ומשיגות בדיוק את התוצאה ההפוכה", כתב היום ח"כ כרמל שאמה-הכהן בעמוד הפייסבוק שלו. "גם אם יש רוב פוליטי פופוליסטי בועדת הבחירות, סביר שבג"ץ יפסול את הפסילה.

"הבקשה משיגה את התוצאה ההפוכה". כרמל שאמה הכהן. (צילום: אתר הפייסבוק של הח"כ)
"הבקשה משיגה את התוצאה ההפוכה". כרמל שאמה הכהן. (צילום: אתר הפייסבוק של הח"כ)

"לבינתיים חנין זועבי וחבריה זוכים לפרסום חינם, ומוצגים ברחוב הערבי כגיבורים הנרדפים על ידי הממסד הציוני-ימני ואין דבר מחזק מכך לקראת הבחירות", כתב ח"כ שאמה-הכהן. "מעבר לכך תמים לחשוב שאם נפסול את חנין זועבי תבוא במקומה ציונית כמו גאולה כהן".

את הבקשה לפסילת ח"כ חנין זועבי יזם ח"כ אופיר אקוניס. לדבריו, הוא השיג את מספר החתימות  הדרושות מ-13 חברי כנסת, כדי להגיש את הבקשה לוועדת הבחירות המרכזית של הכנסת. בקשת הפסילה תוגש רשמית באמצעות היועץ המשפטי של סיעת הליכוד.

ועדת הבחירות המרכזית תדון גם בבקשות לפסילת רשימות בל"ד ורע"מ תע"ל לכנסת שהוגשו אתמול ע"י ראשי עוצמה לישראל, חברי הכנסת אריה אלדד ומיכאל בן ארי וע"י יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט, ח"כ דוד רותם, מ"ישראל ביתנו".

בנימוקי הבקשה כתבו אלדד ובן ארי כי שתי הרשימות הללו שוללות את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית וכי נציגיהן תומכים במאבק מזוין של מדינת אויב או של ארגוני טרור נגד מדינת ישראל. עוד נטען בבקשה כי נציגי שתי הרשימות הללו "מבקרים במדינות אויב ותומכים בצוררי ישראל".

 "כל מדינה נורמלית הייתה מונעת אפשרות של רשימות התומכות ומזדהות עם אויביה, לפעול מתוך הפרלמנט שלה. לא ייתכן כי חברי כנסת מתוך כנסת ישראל יסייעו לאויב במלחמה ושלא בשעת מלחמה, יסיתו נגד המדינה ומוסדותיה, יקראו למאבק מזויין בישראל, ויותר להם להתמודד לכנסת בשם הדמוקרטיה", נטען בבקשה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן