Skip to content

רוצח אמו ל-26 שנות מאסר

דניאל דאודי, תושב תל אביב, שהודה ברצח אמו, נידון היום למאסר לאחר שסעיף הרצח הומר לסעיף הריגה בעקבות עסקת טיעון. "אני מצטער על מה שהיה, אבל היא רצחה אותי 40 שנה, חייתי עם נרקומנית, אל תשתמשו בסמים", אמר דאודי בעת משפטו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 26 שנות מאסר הטיל היום (שני) בית המשפט המחוזי בתל אביב, על דניאל בנימין דאודי (41), שרצח באפריל השנה את אמו, דניה דאודי (63) בביתה בצפון תל אביב. דאודי נידון ל-20  שנות מאסר בעוון הריגה ועוד שש שנות מאסר בגין אלימות שהפעיל הבן כלפי אמו וחברה לחיים.

השופטים אימצו בכך הסדר טיעון בו שינתה הפרקליטות את סעיף הרצח והעמידה אותו על הריגה בלבד. "מדובר בעבירת הריגה שנמצאת ברף הגבוה ביותר בשל חומרתה. הנאשם דקר את אמו שהייתה במצב של חוסר ישע לאור מחלתה, לאחר אשפוז ושיקום". הדגישה התביעה.

הרצח אירע באמצע אפריל השנה. דאודי דקר את אמו מספר פעמים והנרצחת, אמו, הספיקה ללחוץ על לחצן המצוקה של מוקד "אנוש", ואמרה למוקדנית:  "יש לי פצע בלב". ברקע נשמע קולו של בנה שאמר: "הכול בסדר, הכול בסדר". לאחר מכך נותקה השיחה והמוקדנית הזעיקה את המשטרה. מפקד תחנת תל-אביב צפון, סגן ניצב חיים זרגרוב, סיפר ביום הרצח, כי לאחר שהתקבלה קריאת המצוקה, "פרץ שוטר סיור את הדלת והבחין באשה יושבת על הספה. נראה היה שניסתה להתגונן, אך לא הצליחה. היא הייתה ללא רוח חיים לאחר שנדקרה בפלג גופה העליון".

"זה הכול בגלל הסמים", טען הרוצח בעת הארכת מעצרו. יחד עם זאת הביאה היום התביעה לתשומת לב בית המשפט כי לדאודי יש עבר הכולל 8 הרשעות קודמות, ביניהן הרשעה אחת על תקיפת האם. מכתב האישום עולה  מסכת חיים קשה מאוד לפיה דאודי, אמו וחברה לחיים חיו בעליבות ולעיתים קרובות נאלצו לחיות על חסדי תרומות מזון.

בית המשפט הגדיר את יחסי הבן והאם כפרשה אלימה ואומללה: "נפרשה בפנינו מסכת חיים אומללה של אם ובנה, אשר היו שרויים ביחסים של אהבה ושנאה, אלימות ושימוש בסמים". על פי עסקת הטיעון  הורשע הרוצח  בהריגה, התעללות בחסר ישע ובתקיפה חבלנית חמורה. "הנאשם מצטער צער עמוק על המעשה שעשה ומתחרט על התוצאה הקשה", כתבו השופטים, שרה דותן, צילה צפת ואבי זמיר,  בגזר הדין. עוד נכתב: "אין להתעלם מהעובדה שכתוצאה ממעשיו, קופחו חייה של אישה, אמו, שחייה היו קשים ואומללים".

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן