Skip to content

מרב מילר חוזרת והפוליטיזציה נמשכת

מגישת מבט מרב מילר חוזרת לעבודתה בערוץ הראשון והיתה אמורה להגיש כבר הערב את מהדורת מבט. במקביל, סבך הקשרים האישים ממשיך לפעול: חבר מליאה מוזמן עם בני משפחתו לתכנית אירוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרב מילר ילדה את בנה השני לפני כארבעה חודשים ומאז נערכו בערוץ הראשון מבחני מסך למועמדים להחליף אותה ואת ינון מגל שעזב את עבודתו בערוץ 1 במחאה רועשת על דרכי הניהול.

רשות השידור לא הצליחה, במשך תקופה זו, להציב מתחרה נשית מול יונית לוי ותמר איש שלום מהערוצים המסחריים. מזה תקופה הנמשכת חודשים לא אותר למבט מגיש קבוע במקומו של מגל ורוב ההגשה הופקדה בידי אמיר איבגי.

מרב מילר (צילום: אביב חופי ורשות השידור, ויקיפדיה)

במקביל, ממשיך הערוץ הראשון להתנהל תחת קודים אתיים שנויים במחלוקת, כשחבר מליאה מתארח בתכנית בידור בטלוויזיה עם בני משפחתו. יעקב מנדל אירח  בסוף השבוע בסדרה נפגשים בשישי (מהדורה 'מחודשת' של יענקל'ה לאן), את חבר המליאה עאטף כיוף, בתכנית שהוקדשה למגזר הדרוזי. כיוף הגיע לתכנית והתראיין בה עם אחדים מנכדיו, לצדו של עזאם עזאם ואחרים. כיוף נחשב למקורבו של מנכ"ל רשות השידור לשעבר יוסף בראל הממשיך להשפיע על הפוליטיקה הפנימית של הערוץ באמצעות מקורבו זליג רבינוביץ'.

עובדים ברשות מחו באזנינו על הופעתו של כיוף בתכנית ומצאו באירוח של מי שיכולה להיות לו השפעה על מדיניות הערוץ, על מינויים והדחות, אתנן לקבלת תמיכה במהלכים שנויים במחלוקת של ההנהלה.

יואב גינאי (צילום: ויקיפדיה)

זאת ועוד, מנדל עצמו, כפי שפרסמנו, נמנה בין מקורביו של בראל לאחר שנחשד כי סייע במימון תכניתו יענקל'ה לאן בערוץ 33  בתקופת בראל, מתקציב עיריית תל אביב. על רקע בירור בנושא (ובסוגיות נוספות) עזב מנדל את תפקידו כראש אגף התרבות בעיריית תל אביב.

דוברת רשות השידור לינדה בר מסרה את התגובה הבאה:

"להלן תגובתו של יואב גינאי מנהל התכניות של הערוץ הראשון בעניין התכנית "נפגשים בשישי" בערוץ הראשון בהשתתפותו של מר עאטף כיוף: מדובר בתכנית אשר עסקה במגזר הדרוזי ומכיוון שכך הוזמנו אישים מובילים בעדה ובהם מר כיוף אשר בולט בהם. איננו רואים בכך טעם לפגם".

[related-posts title="קרא עוד"]

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן