Skip to content

מה זה השטויות האלה: קארי אנדרווד תהיה הנזירה בצלילי המוזיקה?

מישהו בהוליווד קיבל את ההחלטה התמוהה, שלא לומר ההזויה, ללהק לתפקיד האגדי שעשתה ג'ולי אנדריוז את זוכת העונה הרביעית של "אמריקן איידול" וסנסציית הקאנטרי - קארי אנדרווד. נגה גור-אריה מסבירה למה אסור לגעת בקלאסיקה הקולנועית ואיך זה יהפוך את אנדרווד לבדיחה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
המעריצים זועמים. אנדרווד. צילום: Keith Hinkle, ויקיפדיה

קארי אנדרווד תשחק את מריה הנזירה בהפקה מחודשת של "צלילי המוזיקה". לא, זו אינה בדיחה ואתם לא חולמים – מישהו בהוליווד אכן קיבל את ההחלטה הדבילית הזו.

המישהו הזה שייך לרשת NBC, שחבר למפיקים של סדרת המופת "Smash", כדי ליצור מחדש את הסרט הקלאסי האלמותי משנות השישים, בכיכובה של המלכה ג'ולי אנדריוז. הסרט צפוי לצאת בעונת החגים של שנת 2013, ותככב בו זוכת העונה הרביעית של "אמריקן איידול" וסנסציית הקאנטרי – קארי אנדרווד.

אם נשים בצד את ההחלטה לככב ב"צלילי המוזיקה", אנדרווד  היא אמנית מוערכת מאד, שמחזיקה בארון חמישה פרסי גראמי, ונלקחת ברצינות רבה מאד, בניגוד לכמה חברים אחרים מסדרת הריאליטי המצליחה. אם לא נשים בצד את ההחלטה לככב ב"צלילי המוזיקה"- אנדרווד עומדת להפוך את עצמה לבדיחה.

בימים אלה מונחים על שולחנם של מפיקי הוליווד עשרות מחזות זמר, שטרם עובדו לקולנוע, ושהצופים מחכים בקוצר רוח לראות. יצירות מבריקות כ"וויקד" ו"כמעט נורמאלי" מחכות להצטרף לשורת להיטי ברודווי המעובדים לקולנוע דוגמת "היירספריי", "פאנטום האופרה" או "רנט".

סרט חובה בכל ספריה ביתית. אנדריוז. צילום: ויקיפדיה

אבל למרות שההיצע גדול מאוד, וכך גם הביקוש מצד הצופים למשהו חדש ומרענן, ב-NBC  החליטו לצלם מחדש יצירה קיימת, שהיא לא סתם יצירה קיימת, אלא יצירה שעדיין חיה ובועטת: "צלילי המוזיקה" המקורי הוא לא סתם סרט שולי, שאף אחד כבר לא זוכר, אלא קלאסיקה קולנועית של ממש, שעדיין מוקרנת בטלוויזיה ובסינמטקים על בסיס קבוע. "צלילי המוזיקה" הוא סרט חובה בכל ספרייה ביתית, לצד סרטים כ"מרי פופינס", "הסנדק" ו-"אייס ונטורה" (אתם אולי צוחקים, אבל יודעים שזה נכון).

בגלל העובדה שאף אחד לא מצפה לראות עיבוד מחודש לסרט, הסיבה ליצור לו גרסה מחודשת היא תעלומה בעיניי, וללא ספק צעד שנועד, כנראה, לכישלון. ההודעה על ההפקה בכיכובה של אנדרווד יצאה רק בשבוע שעבר וכבר עוררה הדים ממעריצי הסרט, ובכלל, מאנשים שפויים בדעתם, שהתקוממו נגד ההחלטה ההזויה.

לא רק שהסרט יהיה כישלון קופתי, אומרים המעריצים, הוא גם יהפוך את אנדרווד מחברה ב"מועדון האיכות" של עולם המוזיקה, לעוד אחת שחושבת את עצמה. צילום קלאסיקה קולנועית, במיוחד כזו שכולם מכירים ואוהבים בדיוק כמו שהיא, הוא הטעות הכי גדולה שהוליווד יכולה לעשות. טוב, אולי חוץ מקים קרדשיאן, אבל זה כבר נושא לכתבה אחרת.

2 Comments

  1. sofar
    12 בדצמבר 2012 @ 9:55

    צלצול השמות דומה: אנדריוז-אנדרווד…ולכן כנראה המפיקים החליטו על כך.

    • .
      29 בנובמבר 2013 @ 15:01

      החלטה לא מטומטמת בכלל,
      לסרט נעשו עשרות הפקות כמחזה ולא כסרט, כל מה שהם עושים זה לשדר את זה בשידור חי. הם לא מנסים לחכות אף אחד ולמרות דעותיך אנשים כן מחקים לגרסה מחודשת ורעננה לסרט.
      המעריצים לא זועמים, אנשים שחושבים שהיא מנסה לחכות את ג'ולי אנדרוז כועסים.
      קארי לא מנסה להיות כמו ג'ולי והיא בעצמה אמרה את זה, בנוסף ג'ולי נתנה את בירכתה להפקה ואמרה שקארי תהייה מדהימה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן