Skip to content

לראשונה: פרס ארגון IFPSM למרצה ישראלי

פרס איגוד מנהלי הרכש והספקה הוענק לצבי לביא על תרומה בולטת בפיתוח והוראת תורת הרכש וניהול האספקה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

האיחוד העולמי של מנהלי רכש ואספקה (IFPSM) החליט להעניק את הפרס על שם הנס אולביון לצבי לביא מישראל. הפרס מוענק על תרומה בולטת בפיתוח והוראת תורת הרכש וניהול האספקה. זו פעם ראשונה שהפרס מוענק לישראלי, והענקתו מעמידה בכך את ישראל על המפה העולמית של תורת ניהול הרכש וההספקה.

זוכה ישראלי. צבי לביא

הפרס יוענק ללביא מחר בכנס של ארגון מנהלי הרכש והלוגיסטיקה בישראל שיתקיים במלון דן פנורמה בתל-אביב.

האיחוד הוא ארגון בין-לאומי המאגד 45 ארגונים מארצות שונות בעולם, ומעניק מדי שנה שלושה פרסים. שניים מהם על ביצועים יוצאי דופן בתחום ניהול הרכש והאספקה והשלישי על תרומה בולטת לפיתוח והוראת התורה של ניהול הרכש וההספקה.

צבי לביא, בן 75, תושב תל אביב, הוא גמלאי של משרד הביטחון, ששימש בעבר ראש היחידה הכלכלית של מנהל ההרכשה והייצור ומנהל הדרכת תורת הרכש במערכת הביטחון. הוא היה אחראי לפיתוח תשתית ההדרכה בנושא זה במשרד הביטחון החל מראשית שנות השמונים של המאה הקודמת.

לביא חיבר למעלה מתריסר מאמרים, שרובם פורסמו בכתבי עת מקצועיים, או הוצגו בכנסים מקומיים ובין-לאומיים. כמו כן, חיבר שני ספרי לימוד בנושא רכש. הוא משמש היום מרצה מן החוץ באוניברסיטת חיפה במקצועות ניהול הרכש, הלוגיסטיקה ושרשרת ההספקה. כמו כן, הוא לימד ועודו מלמד בקורסים רבים בארץ ובחו"ל ובמשך השנים העמיד אלפי תלמידים ובוגרים הן במסגרת המקצועית והאקדמית.

צבי לביא הנו "חבר אקדמי" בארגון האמריקני ISM ובעל תואר מקצועי של CPCM מטעם ארגון NCMA מארה"ב שבו הוא חבר.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן