Skip to content

כוח צה"ל פשט על משרדי שלושה ארגונים ברמאללה

בפשיטה נסרקו משרדי הוועדה לענייני חקלאות, ארגון האסירים ומשרד איחוד הנשים והוחרמו מחשבים ותיקי עבודה. מצה"ל נמסר כי הפשיטה נערכה כחוק. ראש המשרד ליזמות ועסקים ברשות הפלסטינית: "זה מעשה פיראטי". רשת האינטרנט הפלסטינית: "זו תגובה ישראלית על החלטת האו"ם"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כוח צה"ל פשוט לפנות בוקר (שלישי) על שלושה משרדים של ארגונים ברמאללה. לדברי הפלסטינים, נסרקו משרדי הוועדה לענייני חקלאות, ארגון האסירים ומשרד איחוד הנשים. החיילים החרימו ארבעה מחשבים ניידים, הארד דיסק חיצוני ומצלמת וידאו. בפשיטה על משרדי ארגון הנשים הוחרמו גם תיקי עבודה שונים וחומרי מחשב.

אחד המשרדים לאחר הפשיטה (צילום: סוכנות מען)
אחד המשרדים לאחר הפשיטה (צילום: סוכנות מען)

עוד נמסר כי במסגרת הפשיטות נערכה גם פשיטה במשרד המכיל את מחשבי רשת האינטרנט NGO הפלסטינית. "הפשיטות הללו קשורות להחלטת האו"ם", אמר היום אלם ג'רר, מנהל ברשת NGO, "זהו מסר מהישראלים לנו הפלסטינים, שאומר שאם מתקבלות החלטות או שגופים פטריוטיים יבקשו את החופש לעמם, ישראל תפעל באגרסיביות לעצור בעדנו".

ראש המשרד ליזמות ועסקים ברשות הפלסטינית, מוסטפה ברגותי, הגיב היום לפשיטה וטען כי "היא מעשה פיראטי שכוון נגד גופים אזרחיים שקיימים על מנת לשרת את הציבור".

רכבים של צה"ל ברמאללה (צילום: סוכנות מען)
רכבים של צה"ל ברמאללה (צילום: סוכנות מען)

מצה"ל נמסר בתגובה, כי כוח צה"ל פשט על ארגונים החשודים בשיתוף פעולה עם ארגוני טרור בכלל והחמאס בפרט וכי כל הפשיטה נעשתה בהתאם לחוק.

במהלך הפשיטה התנגשו צעירים מקומיים בכוח צה"ל שהשתמש ברימוני גז לפיזור ההפגנה. לא נמסר על נפגעים בקרב הפלסטינים או בקרב החיילים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן