Skip to content

15 מיליון שקלים בקמפיינים בחו"ל לשיקום התיירות אחרי עמוד ענן

משרד התיירות פועל לשיקום תנועת התיירות לישראל אחרי מבצע עמוד ענן: קמפיין החורף של משרד תיירות בארה"ב ובקנדה יצא לדרך בהשקעה של כשבעה מיליון שקלים; הפרסום מצטרף למסע פרסום ברוסיה, שהחל בסוף נובמבר ועלותו כשמונה מיליון שקלים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עם סיומו של מבצע עמוד ענן, ולקראת עונת החורף, מתגבר משרד התיירות את מערך השיווק בארה"ב, בקנדה וברוסיה בהשקעה של כ-15 מיליון שקלים. מסע הפרסום בארה"ב ובקנדה, בהשקעה של שבעה מיליון שקלים, יפנה לקהילות הנוצריות בערים שונות ויציע חבילות נופש אטרקטיביות לביקור בעונת החורף בארץ הקודש, לצד חוויה רוחנית בישראל.

קמפיין החורף בארה"ב ובקנדה, באנגלית ובספרדית, כולל פרסום במדיה הכתובה ובכתבי עת נוצריים, פרסום בשלטי חוצות ובתחנות רדיו, ושימוש נרחב באתרי אינטרנט וברשתות חברתיות. הפרסום יהיה בסימן visit Israel you'll never be the same.

מתפללים בנצרת. הקמפיין פונה לקהלים דתיים ובמסגרתו מודגשים האתרים הקדושים לנצרות בירושלים ובגליל. (צילום: עירית רוזנבלום)
מתפללים בכנסיית הבשורה בנצרת. הקמפיין פונה לקהלים דתיים ובמסגרתו מודגשים האתרים הקדושים לנצרות בירושלים ובגליל. (צילום: עירית רוזנבלום)

כמו כן, לפני כשבועיים עלה גם ברוסיה ובאוקראינה קמפיין החורף של משרד התיירות. עלותו של הקמפיין כשמונה מיליון שקלים והוא כולל פרסום במדיה הכתובה ובכתבי עת מקצועיים תיירותיים, פרסום בשלטי חוצות ובתחנות רדיו וטלוויזיה, שימוש נרחב באתרי אינטרנט ופעילות ברשתות חברתיות.

במסגרת קמפיין החורף ברוסיה, מוצגת ישראל על מגוון אפשרויות הביקור, הבילוי, הנופש והפנאי בה, בהתאם למיצובה כ"ארץ הקודש שבמרכזה ירושלים". הקמפיין פונה לקהלים דתיים ובמסגרתו מודגשים האתרים הקדושים לנצרות בירושלים ובגליל. כמו כן פונה הקמפיין לקהלי יעד מגוונים נוספים המעוניינים בחופשה עם דגש על היסטוריה ותרבות.

אל פעולות השיווק יתלוו פעולות מול תעשיית התיירות המקומית במדינות המקור, הכוללות השתתפות בירידים ובסמינרים, פעילות יחסי ציבור, גיוס סיטונאים חדשים והרחבת מאגר המשווקים הפועלים לשיווק ישראל, הרחבת קיבולת התעופה ועוד.

לכו דרומה

בתוך כך יצא המשרד גם בקמפיין לשיקום תיירות הפנים לדרום בשם: go daroma וסיסמתו: "כמה טוב שבאתם דרומה". הקמפיין מזמין את הציבור הישראלי לבוא ולבקר באתרי התיירות באזור הדרום ולהכיר מקרוב את מגוון האטרקציות. הקמפיין שהחל בימים אלה, יימשך כשבועיים, יופץ באתרי אינטרנט וישודר ברדיו. משרד התיירות משקיע בקמפיין כ-300 אלף שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן