Skip to content

המנכ"ל ננזף: הרפורמה ברשות השידור לדיון במליאה

ועדת המעקב ליישום הרפורמה ברשות השידור מבקרת את התנהלות מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם ועוזרו הבכיר זליג רבינוביץ' ומתלוננת על סחבת במילוי התנאים המוקדמים להחלת הרפורמה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

המתחים בין מנכ"ל רשות השידור ויו"ר הרשות אמיר גילת עולים מדרגה בדיוני הוועדה למעקב אחר יישום הרפורמה ומרמזים על חילוקי הדעות המהותיים סביב ניהול רשות השידור וסביב העסקתו השערורייתית של זליג רבינוביץ' כרכז הרפורמה. ועדת המעקב בראשות ד"ר אורי ארבל-גנץ התכנסה בסוף השבוע האחרון והחליטה להעביר לדיון במליאת רשות השידור את הסוגיות המונעות את התקדמות התהליך שהיה אמור להסתיים ב-1 בדצמבר האחרון. בישיבה זו צפוי בן מנחם להתעמת ישירות עם טענותיו של גילת.

ננזף וקיבל גיבוי? מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם (צילום: ציפי מנשה)

חברי הועדה בלהה כהנא, ד"ר טלי אייכנוולד, ד"ר נגיסט מנגשה עו"ד וופא זועבי – פאהום, עאטף כיוף, יפעת זמיר, דוד חיון, ד"ר אמיר גילת-יו"ר הרשות ויו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן (שדיווח לוועדה על התקדמות הדיונים ברפורמה), הודיעו כי הם רואים בחומרה את התנהלות מנכ"ל רשות השידור יוני בן-מנחם, בנוגע לקצב הדיונים עם העובדים במשא ומתן על ההסכמים ובנושא אי הציות לכאורה בהחלטות בית הדין בנוגע להפעלת עוזרו הבכיר, זליג רבינוביץ' כמרכז הרפורמה ובמיוחד בניגוד להצהרתו של המנכ"ל בפני חבריי הוועדה בעניין זה בישיבתה  מיום 30.9.12.

ממשיך לנהל, בפועל. זליג רבינוביץ' (צילום: ציפי מנשה)

בהודעה פרסמו חברי הוועדה כי הם רואים בחומרה רבה את אי הגעתו של המנכ"ל לישיבת הוועדה למרות הזימון שנשלח אליו לפני כשלושה שבועות. בנוסף, הביעו החברים את דאגתם לחוסר ההיערכות ליום שאחרי כניסת הרפורמה לתוקף.
חברי הוועדה ביקשו מיו"ר הרשות, ד"ר אמיר גילת להעלות נושאים אלו לדיון בפני המליאה בישיבתה הקרובה ומבקשים את התייחסותו של המנכ"ל לדברים באותה הישיבה.

הודעה זו מעניינת במיוחד על רקע הודעת הגיבוי הגורפת שהוציא הועד המנהל של רשות השידור השבוע למנכ"ל יוני בן מנחם ולעוזרו רבינוביץ'. בהודעה זו מודיע הועד המנהל "כי חלה בימים האחרונים התקדמות רבה במו"מ להתנעת הרפורמה וקורא להפסקת "מחול השדים" כדבריו, אותו יוצרים גורמים בעלי עניין סביב הרפורמה ולאפשר לצוות המו"מ מטעם ההנהלה להמשיך את ההתדיינות עם העובדים ללא לחצים של גורמים אינטרסנטים המבקשים לחבל ברפורמה.

הוועד המנהל גיבה את המנכ"ל יוני בן-מנחם ואת עוזרו הבכיר, זליג רבינוביץ, בכל הקשור לניהול המו"מ וסיומו המהיר, תוך שמירה על האינטרסים של רשות השידור, מבלי לחרוג מההסכמים ולפרוץ את המסגרת התקציבית ובלי להיגרר ליריבויות אישיות וניסיונות שיפור עמדות של הרגע האחרון. "הרפורמה היא קרש ההצלה של רשות השידור ועל כל הגורמים ברשות – מוסדות, הנהלה ועובדים לפעול יחד למען מימושה המהיר".

[related-posts title="ואף מלה על פוליטיקה"]

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן