Skip to content

The Voice 2: הכינו את הממחטות (והרבה)

עם פתיחת העונה השניה נראה כי The Voice (רביעי, ערוץ 2) הפכה מתחרות כישרונות לתחרות בכי. כל אחד מהמתמודדים דאג להביא, חוץ מגרון נקי, גם סט ממטרות, שמלווה בסיפור כואב ונדוש. אבל המופע האמיתי אמש היה מלחמות האגו בין המנטורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
"אם את רוצה לעשות טור בקניונים אז את יכולה ללכת עם שרית". חדד. צילום מהמסך

קטע הפתיחה של  The Voice 2 היה משומן היטב, או אולי אפילו משינהמן. המנטורים נתנו קטע מוזיקלי משותף ושרו ביחד את השיר של משינה "מקום אחר", שבו כל אחד נתן את הצבע שלו. אולי אנחנו מקדימים את המאוחר, בלי שהזכרנו שהשנה הרכב המנטורים השתנה במעט מהעונה הראשונה. רמי קלינשטיין עזב את אביב גפן, שלומי שבת ושרית חדד. אבל ליבם לא נישאר דואב לזמן רב, ובמקומו הגיע הצמד מ"משינה " – יובל בנאי ושלומי ברכה.  השניים החדשים, באופן מפתיע הולכים לשמש העונה כמנטור אחד, הם ישבו על כיסא כפול, כנראה אגואים כאלו גדולים צריכים הרבה מקום.

אבל אחרי הכול אנחנו בתחרות שירה ואגו היה עיקר התוכנית הראשונה. מלחמות האגו בין המנטורים היא באמת המופע האמיתי כאן. העקיצות ה"ידידותיות" בין המנחים הן המנה העיקרית. משפטים כמו "אם את רוצה לעשות טור בקניונים אז את יכולה ללכת עם שרית", או "תבחר באיזה אזור של חתונות אתה רוצה לשיר".

אבל גם למתמודדים היה מקום בתוכנית, כמו המתמודדת הראשונה, עתליה פארס, חברה בכושים העבריים. כמובן שההפקה הראתה הרבה מאוד מקוריות שחיברו לפרומו שלה את השיר " "respect של ארתה פרנקלין. למזלה של עתליה היה לה שכל לשיר שיר קצת פחות סטראוטיפי.

בכלל הייתה הרגשה שמתחרות זמר The Voice  הפכה לתחרות בכי. כל אחד מהמתמודדים חוץ מגרון ניחר ונקי, דאג להביא גם סט ממטרות, שמלווה בסיפור כואב ונדוש (לא הייתי מקובלת, אמא שלי עזבה, החתול שלי התאבד).

בסה"כ עוד תוכנית כישרונות בערוץ 2.  כזו שלא באמת תשנה אחרי שהיא תרד. פרס מיוחד יחולק לקוראים שבכלל זוכרים שלושה שמות של מתמודדים מהעונה הראשונה.

1 Comment

  1. פרי פוקס
    14 בדצמבר 2012 @ 4:03

    עומרי , לי יש הרושם שהעקיצות הידידותיות הם חלק מהשואו כדי למשוך צופים . אם היה זה ענין של אגו , סביר להניח שהמנטור שחש פגיע היה צריך לעשות מהלך מתבקש ולעזוב את התכנית . גם לעינוג ותענוג יש גבול , אך לא במחיר של זילזול וחוסר כבוד . התכניות מהסוג הזה שקולים מאוד , הבסיס המסחרי הוא שם המשחק , כך שאין שום דבר חדש תחת השמש .

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן