Skip to content

הון-שלטון-עולם תחתון – זה התיאור הכי מדויק

אני תובעת מאביגדור ליברמן להתפטר ברגע זה. אם לא, שרה"מ יעשה זאת, ואם גם זה לא יקרה - שהיועץ המשפטי לממשלה וינשטיין יעשה זאת. זה המינימום שנדרש אחרי כישלון מחפיר באכיפת החוק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אביגדור ליברמן צריך להתפטר בדקות האלה ממש. אם לא – שנתניהו יפטר אותו ויציב מועמד אחר במקומו ברשימת הליכוד ביתנו.

אסור – חוקית, ציבורית, מוסרית ונורמטיבית – שאביגדור ליברמן יישאר בתפקידו ולו דקה אחת נוספת. מרמה והפרת אמונים, וכל הסיפור המחריד והדוחה של שגריר ישראלי שמעביר לשר החוץ שלו חומר מסווג מחקירה פלילית שמתנהלת נגד השר, עם פרטים, כמו חשבון בנק, כדי שהוא יוכל לשבש את החקירה, ובתמורה ליברמן ממנה את השגריר שוב ושוב לתפקידים חשובים – זו השחתה ברגל גסה של כל מה שמדביק ומחזיק את השלטון, את הדמוקרטיה, את האמון של הציבור במדינה שלו.

אביגדור ליברמן (צילם: דן בר-דוב)
אסור שיישאר בתפקידו אפילו דקה נוספת. אביגדור ליברמן (צילם: דן בר-דוב)

הון – שלטון- עולם תחתון – זו לא סיסמה. זה התיאור הכי מדויק. וזה עוד כלום לעומת מה שהוחלט לא להגיש עליו כתב אישום.

גם בעניין הזיכוי. היה כאן מנגנון של הזרמת מיליונים רבים באמצעות מספר אינסופי של חברות קש, כסף שהגיע לנהג שלו, למשפחה שלו, למקורבים שלו. כן, יש "קשיים" עם עדי התביעה, אבל התמונה היא תמונה מושחתת וחמורה.

עינוי דין לדמוקרטיה ישראלית, למשטרה ולפרקליטות

ליברמן הוא אדם מושחת וחסר מעצורים, שהשתמש במדינה כאילו הייתה תרנגולת שמטילה לו ביצי זהב. אני חוזרת על התביעה ממנו להתפטר ברגע זה. אם לא, שראש הממשלה יעשה זאת, ואם גם זה לא יקרה – שהיועץ המשפטי לממשלה וינשטיין יעשה זאת. זה המינימום שנדרש מהיועץ המשפטי לממשלה אחרי כישלון מחפיר באכיפת החוק, כישלון שערער את אמון הציבור במערכת שלטון החוק והיה עינוי דין לדמוקרטיה ישראלית, למשטרה ולפרקליטות.

אני מחזקת את ידי צמרת אגף החקירות והפרקליטות, אבל מוחה על הרפיסות של היועץ המשפטי לממשלה, שהיה בה כדי לסייע בשיבוש החקירה.

בשנה וחצי אחרי ההודעה על כתב האישום בכפוף לשימוע, ליברמן ידע מה הראיות, מי עדי המפתח. כבר אפשר היה לעשות הכל כדי שהעדויות ייעלמו או ייחלשו או יתפוגגו. עדה מרכזית חזרה בה מעדותה רק לפני חודש. אילו היועץ המשפטי לממשלה היה מקבל החלטה חודש אחרי, כל הביזיון שאנחנו עדים לו עכשיו לא היה קורה ומערכות הצדק היו עושות את עבודתן.

עכשיו אפשר להבין יותר את ההתפרעות של ליברמן בימים האחרונים. היא נועדה להסיח את הדעת.
מדינת ישראל הייתה בת ערובה של הצרות הפליליות שלו.

[related-posts title="עוד בנושא אביגדור ליברמן"]

3 Comments

  1. שרית ג'קובסון
    13 באפריל 2013 @ 20:43

    הון שלטון עולם תחתון הוא שיר שכתב אמנון קבולי זמר מחאה מדהים ומרגש שהזבלים ברדיו מפחדים להשמיע.http://www.youtube.com/watch?v=7ego0uTH9ag

  2. יוסי
    14 בדצמבר 2012 @ 19:46

    תגובה מצוינת שעזרה להחלטה של ליברמן

  3. מרקוס
    13 בדצמבר 2012 @ 21:56

    שלי, צבועה שכמותך. אני עדיין מחכה, כבר מעל לעשור, להתפטרות של בוז'י הרצוג (השתקן מחקירת העמותות).

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן