Skip to content

סוכנויות פרו פלסטיניות לא דיווחו על הטבח בארה"ב

סבב קצר באתרי החדשות של סוכנויות הידיעות שמדווחות על כול מקרה בשטחים ובעזה מלמד כי הטבח בקונטיקט לא התרחש מבחינתן. בוואפ"א, סוכנות הידיעות של הרשות הפלסטינית, מדברת הכותרת הראשית על מזג האוויר בשטחים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כל מקרה בו נפצע או נהרג  פלסטיני בגדה המערבית או בעזהמסוקר בהבלטה וכותרות גדולות באתרי  החדשות והמידע הפרו פלסטיניים בעולם. כל מוות או פציעה מיוחסת ישירות לישראל, גם אם אין לה נגיעה לעניין ולו באופן עקיף. בדקנו הבוקר מה אומרות מדווחות הכותרות הרשיות בסוכנויות המרכזיות.

בוואפ"א, סוכנות הידיעות של הרשות הפלסטינית, מדברת הכותרת הראשית על מזג האוויר בשטחים.  אין שום אזכור על טבח הילדים בארה"ב. ב-PNN, סוכנות הידיעות הפלסטינית, הכותרת מספרת על הודעה חשובה שפרסמה אונר"א, סוכנות האו"ם הפועלת בעזה. באלמנאר, אתר הטלוויזיה והחדשות של החיזבאללה, הכותרת הראשית מדברת על התפטרות שר החוץ, ראש תנועת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן. גם כאן אין שום אזכור לטבח.

סוכנות PNN - דף ראשי
סוכנות PNN - דף ראשי. אף לא מלה על הטבח

באיסנ"א אתר סוכנות הידיעות של הסטודנטים באיראן, הכותרת הראשית מתמקדת בדברי ראש ממשלת מלזיה לשעבר, שטוען כי לאיראן זכות מליאה לפתח אנרגיה גרעינית, כולל יצור נשק גרעיני. בפארס, סוכנות הידיעות הרשמית באיראן, מספרת הכותרת לקוראים כי טהראן דוחה על הסף האשמות של הממשל במצרים שאיראן עוזרת בסתר לאופוזיציה להגביר את המהומות.

בקול פלסטין, סוכנות הידיעות הרשמית של החמאס בעזה, הכותרת מבשרת הבוקר על פנייה של מנהיג החמאס, חלאד משעל, למוחמד מורסי: "עזה מחכה שתגיע לביקור  רישמי". בארגון הבינלאומי לזכויות האדם, ווטש, הכותרת מדברת על הצרת מרחב זכויות האדם באיראן. ברשת אל ערבייה הכותרת מתמקדת בתחילת ההצבעה של המצרים במסגרת משאל העם במצרים. בכל אתרי החדשות הללו אין אזכור ולו ברמז על רצח הילדים. דמם של ילדים בעולם ובארה"ב כנראה אדום פחות מדם הפלסטינים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן