Skip to content

מנכ"ל רשת מלונות רימונים רונן שי מסיים את תפקידו

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מדווחת היום כי הוסכם בין החברה לבין מנכ"ל החברה, רונן שי, על סיום תפקידו בחברה, מסיבות אישיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנכ"ל רשת רימונים, רונן שי, מסיים את תפקידו ברשת אחרי חמישה חודשים בלבד. הוא נכנס לתפקיד ביולי 2012 והחליף את ראובן אלקס, ששימש כמנכ"ל הרשת בחמש השנים האחרונות והתמנה למנכ"ל מלונות פתאל. לפני שהגיע לרשת רימונים, היה שי מנהל אזורי באילת של רשת פתאל.

רונן שי, מנכ"ל רשת רימונים היוצא
רונן שי, מנכ"ל רשת רימונים היוצא

שי אמר למגפון כי המרכיב העיקרי בהחלטה הוא מבחינתו הפירוד מהמשפחה. "אני גר באילת וכרגע אני מחפש יותר קירבה למשפחה ופחות את הקריירה". בתשובה לשאלה אם מדובר בחילוקי דעות עם בעלי הרשת והכיוון אליו היא הולכת, כמו למשל, מכירת מלון הדגל רימונים גלי כנרת בטבריה, אומר שי: "זו כמובן שאלה של מה אני מוכן להקריב בשביל מה. יש דברים שהתחבטתי בהם ונסיתי להפנים וזה הגיע למצב שבבחינת עלות-תועלת, אני חושב שהמשפחה קודמת. נחזור הביתה לאילת, ונחשוב".

סמדר נמרודי-רינות, יו"ר רשת מלונות רימונים, אמרה כי הם מודים לשי על התקופה בה כיהן כמנכ"ל הרשת ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.

שי החל את דרכו המקצועית בגראנד הייאט ניו יורק, לאחר מכן שימש סמנכ"ל מלון רויאל ביץ אילת, מנכ"ל פונדק רמון ומנכ"ל ספורט ישרוטל אילת, ובשנים 2000-2010 שימש מנכ"ל מלון הילטון אילת מלכת שבא, הכולל את קניון מלכת שבא. כאמור, כיהן כמנכ"ל מלונות פתאל ועיר המלכים באילת לפני תפקידו ברשת רימונים.

שי בוגר תואר ראשון מאוניברסיטת ניו הייבן שבקונטיקט, ארצות הברית, במינהל בתי מלון, ובעל תואר שני במינהל עסקים מתכנית קלוג רקנטי של אוניברסיטת תל-אביב ואוניברסיטת קלוג שיקאגו.

רשת מלונות רימונים, מקבוצת הכשרת הישוב, מונה עשרה מלונות ברחבי הארץ, בהם מלונות הכתר: רימונים גלי כינרת שנרכש לאחרונה ע"י איש העסקים הטברייני יחזקאל מורד וימשיך להיות מנוהל ע"י הרשת ב- 15 השנים הקרובות, רויאל רימונים ים המלח, רות רימונים צפת ורימונים אילת. כמו כן בבעלות הרשת כפר נופש: רימונים נווה אטיב, מלון רימונים מינרל טבריה, רימונים חמי טבריה, רימונים המעיין נצרת, רימונים אופטימה רמת-גן, רימונים שלום ירושלים ורימונים סנטרל פארק אילת.

הרשת סיימה את הרבעון השלישי של השנה עם רווח נקי של 18.3 מיליון שקלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן