Skip to content

באג 2012 – 21.12.12

אז הנה הוא מגיע, היום הכי מדובר בשנים האחרונות: 21.12.12, התאריך שמכניס רבים לפאניקה ואחרים לאופוריה, תלוי את מי שואלים. האם כדור הארץ יחרב אז? אולי רק ישתנה? או שיהיה זה סתם יום רגיל? על פי האסטרולוגים זה רק עוד יום בלוח השנה, על פי הרוחניקים זהו יום מאוד משמעותי ומאוד אנרגטי, ולנו לא נותר […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לא ברור מי התחיל את נבואות הזעם על קיצו המתקרב של עולמנו, אבל חיפוש ברשת מעלה הרבה מהן. המון תחזיות אפוקליפטיות המתבססות בעיקר על כך שלוח השנה של בני המאיה מסתיים ב-21.12.12 –  וזאת, מהסיבה הפשוטה שבתאריך הזה גם מסתיים העולם.

לוח השנה של המאיה, אותה תרבות מפותחת שהתקיימה במשך יותר מ-3,000 שנה במרכז יבשת אמריקה, הוא נושא לויכוחים ודיונים המתנהלים בעשורים האחרונים בקרב חוגים מסוימים. יש הטוענים כי בני המאיה, שהיו בעלי ידע מעמיק באסטרולוגיה ובמתמטיקה, בכלל לא התכוונו לקץ האנושות, אלא לסוף העולם המוכר ולתחילת עידן חדש של מודעות ורוחניות. לדעת פרשני מאיה אחרים, מדובר בסך הכול בסיום של מחזור אסטרולוגי בלוח שלהם ותחילתו של מחזור חדש. ויש גם הטוענים שכול הסיפור מקורו בטעות המפענחים, שלא השכילו לפענח נכון את לוח השנה העתיק, והוא מסתיים בכלל רק עוד אלף שנים, ככה שמוקדם להתחיל לדאוג.

ומי שלא מסתפק ב"נבואת המאיה", מקפיד לחזק אותה עם נבואתם העתיקה של האינדיאנים בני שבט ההופי, שחקוקה על סלע באריזונה שבארה"ב. גם לנבואה זו פירושים שונים וסותרים, מצד אחד תחזית של אסונות, הרס וחורבן, ומצד שני אפשרות לעידן חדש של התעלות והארה. תלוי בנו ובמידת היותנו פתוחים לשינויים התודעתיים האמורים להתרחש בתקופה הזאת.

כוכב X שיחריב את כדור הארץ, או שער אנרגטי לעידן חדש ומואר?

הילולת נבואות חורבן השתוללה כאן בשנים האחרונות, כשכל 'נביא' מנסה להתעלות על קודמו בתחזיות מפחידות על העומד להתרחש ביום האמור. מאז ומתמיד אהבו להפחיד את האנושות עם יום הדין הצפוי לה, בין אם זה סיפורי אחרית הימים ומלחמת גוג ומגוג אצלנו, ארמגדון בברית החדשה, נבואותיו המוצפנות והמפוענחות רק בדיעבד של נוסטרדמוס שחי במאה ה-16 בצרפת, ועוד. פעם קראו לחוזי הקטסטרופות למיניהן נביאים או מגידי עתידות, היום קוראים להם מתקשרים.

ומה הם הבטיחו יקרה ב-21.12.12? בין היתר, רעידות אדמה מחרידות עם גלי צונאמי אימתניים שישטפו את החיים מעל פני האדמה, מטאוריט שיתנגש בכדור הארץ וישמיד את האנושות, התפרצויות וולקניות שיגרמו לאסון גלובאלי, היפוך פתאומי ואלים של הקטבים המגנטיים, שובו של עידן הקרח, התפרצויות סולאריות, ועוד. ובל נשכח את כוכב הלכת העצום ניבירו, המכונה גם כוכב X, העושה עכשיו דרכו לכיוון כדור הארץ במטרה להתנגש בו ביום האמור. רק שהוכחות מדעיות לקיומו של כוכב כזה אין, וככל הנראה מדובר בפלנטה דמיונית.

ולעומת זאת ישנם גם התקשורים המעודדים, שמעבירים אלה המכנים עצמם "עובדי האור", שכבר שנים מזימים את השמועות על הרס וחורבן ומדברים על כך שהאנושות דווקא עוברת למצב תודעתי גבוה יותר, והיא בדרכה לממד החמישי, המואר וההרמוני.

הנסיכה היפנית ושלושת ימי החושך

באחד מסרטוני יום הדין הרבים המופצים ברשת מככבת הנסיכה קאורו נקאמרו מיפן. היא מספרת שב-1976 עברה חוויה רוחנית, שפתחה לה את העין השלישית ומאז היא מתקשרת עם חייזרים ועם בני תרבות מפותחת שחיים בתוך כדור הארץ, כלומר בלב האדמה.

מהאינפורמציה שקיבלה מהם היא משוכנעת שהכול יתרחש דווקא ב-22.12, כשכדור הארץ יעשה דרכו לעבר הממד החמישי, ובמשך שלושה ימים ושלושה לילות תשרור בו חשיכה מוחלטת. לא נראה שמש, ירח או כוכבים, וגם לא נוכל להשתמש בחשמל. ואז יתפצלו העולמות, כלומר יהיו שני כדורי ארץ: הכדור הישן, שבו ימשיכו השנאה, האלימות, המלחמות, הסבל והעוני, וכדור הארץ החדש שישכון בממד החמישי, ותושביו יחוו רק אור ואהבה, שפע, שמחה והרמוניה.

האם נגיע לכדורים הללו בגופנו הנוכחי? או אולי רק אחרי קיצנו, בתהליך של גלגול נשמות, היא לא ממש מסבירה, או שאני לא ממש הבנתי. איך שלא יהיה התיאוריה על התפצלות העולמות קיימת כבר הרבה זמן, רק שברוב המקרים מדובר בעיקר על פיצול תודעתי. כלומר, כדור אחד עם שתי מציאויות, כשכל אחד חווה את המציאות שלו בהתאם להתפתחותו הרוחנית.

שום חושך, מקסימום קצת אפלולי ובעיקר מעייף

שושנה  דונאיה, מורה רוחנית, הילרית ומתקשרת: "זה לא סוף העולם", היא מבטיחה. "ב-21.12.12  נפתחים שערי שמים. יהיו מהלכים חריגים של כוכבים שישפיעו על המצב התודעתי של הרבה בני אדם. השינוי יגרום גם לזעזועים פיזיים במרחבי הכדור, ועלולות להיות תופעות טבע כמו רעידות אדמה, או צונאמי. כתוצאה מתזוזת הכוכבים יהיה ליקוי חמה, שיגרום לתחושה שאין מספיק אור ולשיבושים אלקטרומגנטיים. לא יהיה חושך אבל יהיו שלושה ימים של אפלוליות ותחושת כובד.

המטרה היא לא הרס, אלא שינוי. יהיו מקומות בכדור הארץ שיושפעו יותר, ויהיו פחות. אנשים רוחניים ירגישו בשינוי וההתעוררות תהיה גדולה. אנשים שהם מאוד נעולים יחוו את זה אחרת, וכבר הם חווים את זה בתקופה האחרונה באמצעות אירועים מטלטלים בחיים שיכריחו אותם להשתנות.

כאלה שמעולם לא התייחסו לנושא הרוח ימצאו את עצמם עומדים מול החוויה של מי שהם. אנשים יבינו את מקור הסיבה למחלתם, לחסרים שלהם, לאין הקיים בחייהם, ויבינו שעליהם לבחור באופן מודע ולהעיר את היש שבתוכם. האנרגיות החזקות יגרמו לתחושת עייפות וצורך גדול לישון, כדי לאפשר את השינוי האנרגטי. תהיו מודעים לכך, תימנעו מנסיעות ארוכות, תשהו בקרבת הבית ותסכימו להיות במנוחה הזו שתיפול עליכם. זה כמו לכבות את המחשב ולעשות "ריסטרט".

מה אומרת האסטרולוגיה המערבית?

האסטרולוגית פנינה כץ: "אני כבר 40 שנה בתחום והרבה פעמים הייתי צריכה להזים שמועות על סוף העולם. ככה למשל היה ב-1984 הלוא היא שנת תשמ"ד, כשהפיצו שזה סוף העולם, שבו כולנו נושמד. זה בא מהחוגים הדתיים, כדי להחזיר אנשים בתשובה, כי הם מבוהלים ומאמינים שהדת תציל אותם.

גם ב-21.12.12 לא קורה שום דבר דרסטי. יום רגיל, בנאלי. סוף דצמבר זה אמנם שבוע שיש בו איום של מלחמה, אבל יש את זה אצלנו לפחות פעמיים בשנה וזה לא קשור לסוף העולם. יכולים להיות אירועי טבע בתקופה הזאת, אבל כבר היו לנו אירועים מהסוג הזה.

מבחינה אסטרולוגית זה לא עידן חדש. אנחנו נמצאים בתקופה משמעותית של שינויים גדולים בעולם, שהתחילה כבר ב-2010 ומסתיימת ב-2017. אלו שבע שנים שמסמלות מהפיכה חברתית, שמבחינת הכוכבים מקבילה למהפיכה הצרפתית שהתחילה ב-1789 ולאביב העמים ב-1848. זה שינוי תודעתי של מרד עמך נגד שליטים ובעלי ההון. תהליכים כאלו היו בעבר ויהיו בעתיד, זה לא קשור ל-21.12.12".

מה אומרת האסטרולוגיה הסינית?

מרינה שולמן, מאסטר למטפיסיקה סינית: "במפה הסינית ה-21.12 הוא יום של אש עם הרבה מים וזה יכול להביא לשיטפונות, אבל לא יותר גדולים מאלו שכבר היו בעולם. אולי אזור וולקני יתעורר, אולי תהיה רעידת אדמה באיזשהו מקום, אבל הכול דברים מהסוג שכבר הכרנו. אין במפה שום סימן לסוף העולם.

אנחנו בעידן של שינוי מודעות, אבל זה תהליך מאוד גדול שנמשך כבר שנים ויימשך עוד שנים. יותר ויותר אנשים חיים בעשורים האחרונים את מה שנקרא ה"ניו אייג". אנשים לומדים היום דברים שבמשך שנים נחשבו לסוד, כמו קבלה, בודהיזם טיבטי, פנג שואי. גם האינטרנט הפך את הידע לזמין. השינוי מתרחש בהדרגה, זה שינוי פנימי של חשיבה אחרת. שום שינוי דרסטי, או אירוע דרסטי לא יתרחשו דווקא ביום הספציפי הזה".

רק אור ואהבה

טל מוזס, הילרית ומתקשרת: "אלו ימים נדירים וחשובים, אור גדול זורם אל כדור הארץ, שער אנרגטי רחב נפתח ותדר אנרגיית החיים והאהבה על פני האדמה מועצם. ככל שאנו ככלי וכצינור מוליך, מרפאים, פותחים, מנקים ומתאימים את עצמנו לתדר החדש, יותר אור ויותר אנרגיית חיים יכולה לזרום דרך הערוץ שאנחנו מסוגלים לספוג ולעגן את התדר אל האדמה.

מתוך כך, מתעורר בנו הדחף לממש את ייעודנו, כל אחד על פי דרכו הייחודית. דחף זה מניע אותנו לשאול שאלות ולברר עם עצמנו מה מרגיש והיכן נכון לנו להיות. שאלות אלו נוגעות בכל תחומי החיים: במערכות היחסים שלנו, מקום העבודה שלנו, ושאר חוויות המימוש שלנו על פני האדמה.

תהליך הריפוי ארך שנים רבות בהן חווינו חוויות ריפוי שונות, עבדנו וחרשנו אדמה קשה. הגענו… עכשיו הזמן! עתה עלינו לפתוח, להכין, לדייק ולעדן את הכלי לקבלת התדר החדש. השער הקרוב, בתאריך 21.12.12 מביא עימו תדר חדש של שמחה, יצירה, הרמוניה ושיתוף, איזון, בריאות ושפע. ככל שנכיל את התדר, נחווה אותו ונחווה את עצמנו בחיבור אל האנרגיה המופלאה, נוכל לגדול לחוויית חיים מלאים יותר ונוכל לתמוך בסובבים אותנו בתקופה אינטנסיבית ומשמעותית זו.

לכן אני ממליצה מכל ליבי, לכל אחד ואחת להתמקד פנימה, אל תוך חוויה של סליחה ושחרור, סגירת מעגלים, ניקוי וחיבור לתדר מעודן של ריפוי אנרגטי-הילינג, מחשבה חיובית צלילים רכים, יצירה ופתיחת הלב לאהבה לעצמנו ולסובבים אותנו. ברוכים הבאים לזמן החדש".

התמונה באדיבות: http://www.freedigitalphotos.net, Victor Habbick
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן