Skip to content

ז'אן רנו – קורבן נוסף של רוצחי האינטרנט

אחת לכמה זמן צצה לה שמועה שסלבריטי זה או אחר מת. והמת המהלך? מה הוא יכול לומר? לך תוכיח שנשמתך עוד באפך
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
חי וקיים, ז'אן רנו בביקור בירושלים - צילום: רפי מיכאלי

מישהו החליט שה-12.12.2012 זה זמן טוב להרוג את ז'אן רנו. על התאריך אין ויכוח, אבל מה, ז'אן רנו מסרב למות. נכון יש לו בעיות לב, והוא כבר לא ילד (64) אבל אין לו תכנית להיפרד מאיתנו.

השמועה העקשנית על מותו בטרם עת של השחקן הצרפתי המוכר, ידוע ומאוד פופולרי בצרפת ומחוצה לה החלה אי שם על הטוויטר בצורת ציוץ ששוחרר, תחת שמו של השחקן, בזה הנוסח:

"השחקן האהוב עלינו ז'אן רנו, מת. ז'אן רנו נולד ב-30 ליולי 1948 בקזבלנקה. נתגעגע אליו ולא נשכח. אנא הראו סימפטיה על ידי הערות והפצה".

הציוץ המקורי

כמובן שהשמועה החלה לרוץ כמו מטורפת על פייסבוק ושאר אתרים (מדיה סוציאלית כמובן). עד כדי כך אמינה היתה הידיעה בעיני הציבור, שאיש לא טרח לבדוק אם משהו בנושא מופיע בכלל בעיתונות המסורתית הצרפתית, אחרי הכל רנו נחשב לסלבריטי ממדרגה ראשונה בצרפת.

המצחיק בכל הסיפור הוא שהמדיה הסוציאלית גרמה לסיטואציה שאנשים אינם מחפשים אישור במדיה המסורתית אלה הכחשה (לך תוכיח שאין לך אחות).

בקיצור ז'אן רנו חי וקיים. הוא בסך הכל עוד קורבן של מחסלי האינטרנט שאחראים על חיסולם של לא מעט סלבריטיס, בסיוע של מעריצים שמגלגלים את הידיעה הלאה ורבים שעדיין מאמינים ב:"היה כתוב באינטרנט".

ז'אן רנו, שיבדל לחיים ארוכים, עדיין איתנו. וגם הוא כמו כולנו מקווים שהציבור יבדוק טיפה בטרם יחל להפיץ שמועות שכן גם הטוויטר איננו בדיוק מקור אמין. בטח שלא ציוצים אנונימיים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן