Skip to content

עבודות שירות וקנס לשחקנית שהשתתפה בסחיטה

שחקנית שנשכרה בידי חוקרים פרטיים במטרה להטעות את דודי זילברשלג ולהצטלם איתו כדי שיוכלו לסחוט אותו, נידונה לעבודות שירות ולקנס כספי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בית המשפט השלום בירושלים דן היום את תום דרום, תושבת עקרון, לשלושה חודשי עבודות שירות  ול-24 אלף שקלים, חציים קנס כספי וחציים פיצוי לרב דודי זילברשלג, יו"ר עמותת "מאיר פנים" מירושלים, שנסחט על ידי שולחיה באמצעות תצלומים שלה ושלו.

דרום, ששולחיה הבטיחו לה גמול כספי של 12 אלף שקלים עבור שירותיה, תיאלץ להפקידם באוצר המדינה כקנס ולשלם לזילברשלג סכום זהה כפיצוי.

הרב דודי זילברשלג (צילום: ויקימדיה)
תשלם לו פיצוי. הרב דודי זילברשלג (צילום: ויקימדיה)

מכתב האישום עולה, כי מדובר בפרשה שהתפתחה במהלך חודש יוני 2010. שני חוקרים פרטיים, בועז נחמיה ודודי שניידר, שנשכרו על ידי בכיר בעדה בחרדית כדי להפיל בפח איש ציבור חרדי אחר (זילברשלג), שעמו היה לבכיר סכסוך כספי בשל רקע חובות העמותה, פנו לדרום והציעו לה עסקה. היא התבקשה "לפתות" את זילברשלג ולהביאו למצבים אינטימיים שבהם יוכלו לצלם אותו. השניים, נחמיה ושניידר, תידרכו את הנאשמת להציג עצמה בשיחותיה עם המתלונן כ"תמר כהן", המעוניינת לתרום כסף עבור בית החולים, וכן לספר למתלונן במרמה כי היא עובדת כמעסה בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים.

באמצעות סיפור הכיסוי הזה נפגשה "תמר" עם זילברשלג במלון רמדה בירושלים, ובמהלך השיחה ביניהם סיפרה לו שההפתעה עבור העמותה שלו נמצאת בחדר שאותו שכרה בבית המלון. קודם לכן התקינו החוקרים מצלמות בחדר כדי לתעד את המפגש הלוהט. השניים עלו לחדר ושם הציעה דרום לרב לעשות לו עיסוי והוא הסכים.

"הנאשמת הציעה למתלונן כי לצורכי הטיפול השניים יפשטו את בגדיהם וילבשו חלוקים". וכך מצא את עצמו הרב נהנה מעיסוי לטובת העמותה. במהלך העיסוי "התקשר נחמיה לנאשמת והנחה אותה להזיז את המתלונן לכיוונים שונים לצורכי הצילום וכן לחשוף את שדיה לכיוון המצלמה", וכך צילם החוקר את השניים במצבים האינטימיים. בסמוך לכך קיבלה השחקנית את הסכום שהובטח לה ובכך חשבה שהעניין מאחוריה.

זילברשלג לעומתה, רק התחיל להפנים שיש מחיר לעיסוי. "כחודש לאחר האמור לעיל הועברו התמונות למתלונן. במקביל, נשלחו מסרונים לאשתו של המתלונן כי בעלה של 'תמר כהן' מחפש את המתלונן. כמו כן נשלחו למתלונן מסרונים ובהם איומים כי התמונות יועברו למכריו ולבני משפחתו. זמן מה לאחר מכן, הועברו התמונות לידי הרב המשמש כבורר בהליך אשר המתלונן הינו צד לו, וכן לידי הטוען הרבני המייצג את המתלונן בהליך זה".

זילברשלג הבין כי אין לו מוצא והתלונן במשטרה. משנודע לדרום שהיא עלולה להיעצר, פנתה לחוקרים ואלו הבטיחו לה אלף שקלים ליום עבור כל יום שתהיה עצורה. אולם דרום החליטה לומר את האמת, ובמסגרת זו הוגש כתב אישום מתוקן לבית המשפט.

בתחילה הואשמה דרום גם בקשירת קשר לביצוע פשע ובשיבוש הליכי משפט, אך במסגרת הסדר טיעון הושמטו סעיפי האישום הללו ודרום הודתה בעבירה של פגיעה בפרטיות. בית המשפט קיבל היום את הסדר הטיעון והרשיע את דרום בפגיעה בפרטיות. השופטת חגית מאק קלמנוביץ' הטילה על השחקנית שלושה חודשי מאסר שיומרו לעבודות שירות, ופיצוי כספי שישולם לזילברשלג.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן