Skip to content

מי מפחד משלי יחימוביץ', סרטון חדש של העבודה

במפלגת העבודה אומרים כי הסרטון הוכן כבר לפני יותר מחודש וכי בצוות הקמפיין צפו מראש, כי גם הימין וגם השמאל יתקפו את יחימוביץ' בשל היותה כוח דומיננטי במערכת הבחירות. לפיכך, כל מה שנותר לעשות הוא לשלוף את הסרטון המוכן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מי מפחד משלי יחימוביץ'?" כך נקרא סרט קמפיין, שמפלגת העבודה שחררה היום לשידור באמצעות אתר היוטיוב.

סרטון הווידיאו משתמש במתקפות של הימין ושל השמאל על שלי יחימוביץ'. הסרטון אקטואלי לימים האחרונים, בשל המתקפות של הליכוד, מרצ, התנועה, לפיד ובנט על יחימוביץ' ומפלגת העבודה, בשל התבטאותה כי "פתרון שתי מדינות לשני עמים הוא הפתרון היחיד, אולם עד שיושג פתרון אין לפגוע בתושבי התנחלויות שנבנו על פי החלטות ממשלה". אולם, למרות האקטואליות שלו הוא הוכן כבר לפני יותר מחודש.

"קומוניסטית בולשביקית קלאסית" (מתוך סרטון היוטיוב "מי מפחד משלי יחימוביץ')
"קומוניסטית בולשביקית קלאסית" (מתוך סרטון היוטיוב "מי מפחד משלי יחימוביץ')

במפלגת העבודה אומרים כי בצוות הקמפיין צפו מראש, כי גם הימין וגם השמאל יתקפו את יחימוביץ' בשל היותה כוח דומיננטי במערכת הבחירות ואף הניחו כי זה יהיה סוג המתקפות ולפיכך כל מה שנותר לעשות הוא לשלוף את הסרטון המוכן.

הסרטון בנוי כפרומו לסרט הנושא את השם  "מי מפחד משלי יחימוביץ'". הקריין אומר: "בימין אומרים שהיא שמאלנית, בשמאל אומרים שהיא ימנית" תוך שברקע נראות מתקפות אמיתיות על יחימוביץ' בהקשר זה של גדעון לוי, זהבה גלאון, וכותרות עיתון הארץ משמאל, ואיווט ליברמן, אופיר אקוניס ומירי רגב מימין. הסרטון מסתיים במילים "כולם טובים בלתקוף – שלי טובה בשבילך".

"שלי טובה בשבילך" הוא הסיומת של קמפיין האינטרנט ושילוט החוצות הקיים של העבודה.

"שלי ימינוביץ'" (מתוך סרטון היוטיוב "מי מפחד משלי יחמוביץ'"
"שלי ימינוביץ'" (מתוך סרטון היוטיוב "מי מפחד משלי יחמוביץ'"

שלום קיטל, היועץ האסטרטגי של הקמפיין אמר: "שלי היא אדם אידיאולוגי והיא מתעקשת להגיד מה שהיא חושבת באמת. היא מציגה עמדה מתונה ברורה ביחס להסדר מדיני, מתווה קלינטון ושתי מדינות לשני עמים אבל מסרבת לקיים שיח של שנאה ועוינות כלפי המתנחלים משום שהיא רואה אחריות של מנהיג לדאוג לכל אזרחי המדינה ולא להסית נגדם, זו עמדה מורכבת ולא שגרתית וידענו מראש שהיא תגרור תגובות מתלהמות מימין ומשמאל".

בעבודה מסבירים את התגובות החזקות במיוחד נגד יחימוביץ' בכך כיוון שהעבודה בראשותה הפכה להיות גורם דומיננטי ביותר במערכת הבחירות הזאת ומייצרת בקביעות סדר יום, שכל המפלגות חשות מאוימות ממנו. "בסרטון אנחנו שמים בקונטקסט את המתקפות ומסבירים שיחימוביץ' היא היחידה שמציבה סדר יום שהוא לא שיח של שנאה בין קבוצות בציבור הישראלי, וגם היחידה שמציעה פתרונות מעשיים שישפרו את חייה של המשפחה הישראלית", אומר שלום קיטל. "המסר הזה מתכנס לסגיר הקבוע שלנו 'שלי טובה בשבילך' שבקמפיין כולו הוא כבר מוסבר בפירוט".

איתי בן חורין, מנהל הקמפיין: "בשורה התחתונה-יחימוביץ היא היחידה במערכת הבחירות אשר מציעה פתרונות. מימין עסוקים בהרדמה, ומשמאל עסוקים בתקיפה. יחימוביץ' מציעה פתרונות בכל תחומי החיים –ובכך מתמקד הקמפיין. זהו סרטון נוסף, מתוך שרשרת של סרטונים אשר ירוצו באינטרנט וחלקם אף יהפכו לתשדירי טלוויזיה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן