Skip to content

הרשות ה-2 תובעת להחזיר את "שש עם" ו"פגוש את העיתונות"

רשתות השידור רשת וקשת בערוץ השני ערכו שינויים בלוח השידורים ללא קבלת אישור מהרשות השניה. עתה, הן נתבעות לשוב לאלתר ללוח השידורים שאושר לה ולהמשיך ולהפיק את התכניות "שש עם" ו"פגוש את העיתונות", וכן לשוב ולהאריך את מהדורת החדשות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנכ"לית הרשות השנייה אילת מצגר, פנתה היום בכתב למנכ"לי קשת ורשת ולמנכ"ל חדשות 2  ובו התריעה על עריכת שינויים ללא שהוגשה בקשה לרשות על כך, כנדרש ע"פ הכללים. מכתבה של מצגר מתייחס בעיקר לשינויים שהוכנסו בתכניות שמפיקה חברת החדשות, שנכנסו לתוקף כבר אתמול.

עודד בן עמי, פעם דובר צה"ל היום מגיש "שש עם" (צילום: ויקיפדיה)

כן, נמסר לזכייני ערוץ 2 כי שידור הכתובית לפיה בעקבות מדיניות הממשלה נאלץ דירקטוריון החדשות לקצץ את התקציב,מהווה הפרה של החוק, הכללים והזיכיון של ערוץ 2, האוסרים על שימוש במרקע לצורך קידום ענייניו של בעל זיכיון או של מנהליו.
"אני ערה למצב הקשה בו נמצא שוק הטלוויזיה ולהשפעות של מצב זה עליכם ועל ההתנהלות של כל המערכות העומדות בבסיס ערוץ 2. כפי שהרשות הודיעה, בכוונתנו לפעול בהקדם לבחינת השוק והמחויבויות באמצעות ועדה מייעצת של מועצת הרשות שתדון בנושאים אלה. יחד עם זאת, הנכם נדרשים לפעול במסגרת החוק והכללים המחייבים אתכם ולחדול לאלתר משידור הכתובית האמורה, או כתוביות דומות." כתבה מצגר  ודרשה מהזכיינים להגיש לרשות בקשה מנומקת והבהרות להחלטת הדירקטוריון לקיצוץ תקציב החדשות שאושר ע"י המועצה, ולעריכת השינויים בלוח השידורים של הערוץ וחברת החדשות.
עד לקיום דיון בנושא , הבהירה, על הזכיינים לשוב ולשדר לאלתר את לוח השידורים כפי שאושר ע"י ועדת הטלוויזיה ומועצת הרשות, לרבות תכניות החדשות. ולא, תיחשב להם פעילות זו כהפרה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן