Skip to content

חדש : מיצובישי אאוטלנדר

אאוטלנדר, רכב הפנאי - שטח החדש של מיצובישי מגיע לישראל עם 4 רמות גימור במחיר החל מ- 164,900 ש'. זהו ה-SUV היחיד עם מערכת AS&G ותיבה אוטומאטית. מנוע Smart MIVEC עם תצרוכת דלק משולבת של 6.5 ל' ל-100 ק"מ ו - 7 מקומות ישיבה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מיצובישי משיקה את הדור החדש של דגם הפנאי-שטח שלה – האאוטלנדר, אשר יוצע בישראל עם טכנולוגיית Clear Tec הכוללת את מנוע ה-Smart MIVEC בשילוב גיר CVT, מערכת ECO Mode (Active), מקדם גרר נמוך במיוחד, שלדת Rise מחוזקת וקלת משקל ומערכת Stop & GO אוטומטית.

כל אלה מעמידים את הרכב על תצרוכת דלק משולבת של 6.5 ליטר ל – 100 ק"מ ( 15.3 ק"מ לליטר ) ודרגת זיהום אוויר 4.
האאוטלנדר מגיע בתצורה של 5 ו – 7 מקומות ישיבה, בגרסאות 2X4 ו- 4X4. כל הדגמים כוללים מנוע -Smart MIVEC בשילוב גיר CVT בעל תיבת הילוכים אוטומטית והספק של 150 כוחות סוס ב- 6000 סל"ד. המנוע מאופיין בשיפור תזמון שסתומים משתנה, משקל קל במיוחד וזמינות כוח רחבה.

האאוטלנדר החדש מציג מערכת ECO Mode (Active) ייחודית בסגמנט ה- SUV המוצגת בפורמט של עלים ירוקים על לוח המחוונים. המערכת מדריכה לנהיגה חסכונית על ידי כיול מערכות ההנעה ובקרת האקלים של הרכב לתפקוד יעיל וחסכוני. בהתאם לאופן הצגת העלים על לוח המחוונים לומד הנהג במהלך נסיעתו כיצד לייעל ולשפר את הרגלי הנהיגה שלו. חשוב לציין כי תצוגת העלים מתעדכנת כל שתי דקות. כל אלה בשילוב מקדם גרר נמוך 0.33 db, שלדה מחוזקת וקלת משקל ומערכת Stop & Go אוטומטית הופכים את הדגם למוביל סגמנט ה-SUV בכל הקשור לצריכת דלק ולנתוני זיהום אוויר הנמוכים בקטגוריה.

צילום יח"צ

האאוטלנדר החדש מגיע ב- 4 רמות גימור: Instyle עם 5 או 7 מושבים, Instyle + SR, Supreme ו-Elite, המגיעים עם 7 מושבים. כל דגמי האאוטלנדר מצוידים בהגה כוח עם תגבור חשמלי וקישוריות בלוטות' עם שליטה קולית ומערכת Stop & go אוטומטית. האבזור בדגם ה- Elite כולל בין השאר גם מפתח חכם KOS, פתיחת וסגירת דלת תא מטען חשמלית עם שליטה מהמפתח, מושבי עור, מושב נהג חשמלי וחימום למושבים הקדמיים. דגמי ה-Elite וה-Supreme כוללים שניהם מצלמת נסיעה לאחור.

הרכב זכה לציון מקסימלי של 5 כוכבים במבחני ריסוק EURO N CAP .

דן אורנשטיין סגן נשיא כלמוביל ומנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מציין "מדובר בדור שלישי של סדרה מצליחה אשר מאז השקתה לפני כעשור מכרה כמיליון יחידות. הדגם החדש הינו הבשורה החדשה של קונצרן מיצובישי בכל הקשור לטכנולוגיות ירוקות תחת הרצון והשאיפה המתמדת למקסם יכולות וביצועי רכב לצד צריכת דלק נמוכה ושמירה על הסביבה. אנו מאמינים שהחבילה המוצעת ללקוח הישראלי בין השאר על ידי גרסת 7 המקומות וצריכת הדלק המובילה בקטגוריה, יהפכוהו לאחד הדגמים המובילים בסגמנט."

צילום יח"צ
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן