Skip to content

מנכ"ל לשעבר תרם מיליון דולר לקרן סיוע לעובדי יונייטד

התורם גורדון בת'ון עמד בראש חברת קונטיננטל בין השנים 1994 עד 2004. הוא האיש שהצליח להוציא את החברה ממצב פשיטת רגל להצלחה כלכלית. כתב ספר From Worst to First (מגרוע ביותר לטוב ביותר), שבו תיאר את כל הליכי היציאה מכמעט קריסה של קונטיננטל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גורדון בת'ון, לשעבר מנכ"ל קונטיננטל, תרם הכנסה של מיליון דולר ממכירה פומבית לתוכנית קרן הסיוע ותוכנית המלגות של עובדי חברת התעופה .חברת יונייטד איירליינס הביעה את הערכתה לבת'ון, שעמד בראש חברת קונטיננטל בין השנים 1994-2004, הוא האיש שהצליח להוציא את החברה ממצב פשיטת רגל להצלחה כלכלית. ספרו From Worst to First (מגרוע ביותר לטוב ביותר), שבו תיאר את כל הליכי היציאה מכמעט קריסה של קונטיננטל לפריחתה הכלכלית, מהווה מורה נבוכים מאתגר לכל מי שעוסק במינהל ובכלכלה תעופתית.

מטוס הדרימליינר של יונייטד. צילום יונייטד איירליינס יחסי ציבור
מטוס הדרימליינר של יונייטד. צילום יונייטד איירליינס יחסי ציבור

מכירת שעונים מאוספו הפרטי

בת'ון הוא אספן שעונים נלהב, וביום שישי ערכה חברת המכירות הפומביות Christie מכירה פומבית חשובה של שעוני יד, שכללה את האוסף של בת'ון, ובו 50 שעוני יד וינטאג'. בת'ון תרם שניים מהשעונים הנדירים והיקרים ביותר שלו למכירה הפומבית, שהוערכו בסכום של למעלה ממיליון דולר. הרווחים נתרמו לתוכנית הסיוע של עובדי יונייטד איירליינס, ששמה United We Care, ולקרן המלגות של יונייטד איירליינס.

"בשם כל עמיתי, שיפיקו תועלת מנדיבותו של גורדון, ברצוני להביע את תודתנו העמוקה", אמר הנשיא והמנכ"ל של יונייטד, ג'ף סמיסק, "כפי שרבים מאיתנו, שעבדו עם גורדון, יודעים, הוא השתמש בשעונים לעתים קרובות כאנלוגיה, כדי להדגים את החשיבות של עבודה ביחד. זוהי תרומה משמעותית במיוחד, המסייעת באופן מהותי לשתי התוכניות הללו, הקרובות ויקרות מאוד ללב כולנו ביונייטד איירליינס".

תכנית United We Care

התוכנית מספקת סיוע דיסקרטי, מהיר ולטווח קצר לשעת משבר לעובדי יונייטד הזקוקים לסיוע בסיסי שאינם יכולים לקבל ממקורות אחרים. העובדים יכולים להגיש בקשה לסיוע במקרה של אסון טבע, מחלה, שריפה, גניבה, תאונה, אלימות משפחתית, או משבר אחר כלשהו שמעבר לשליטת העובד, הגורם להם להיעדר מהעבודה.

התוכנית ממומנת בעיקר באמצעות ניכויים ממשכורות העובדים. עובדי United תורמים כספים נוספים לתוכנית We Care באמצעות אירוח טורנירים של ספורט, מכירות של מאפים ומכירות פומביות שקטות.

בעקבות הסופה סנדי, תרמה United We Care יותר מ-550 אלף דולר של כספי סיוע לרבים מתוך 14 אלף עובדי החברה בחוף המזרחי.

קרן המלגות של יונייטד תומכת בפיתוח ההשכלה של העובדים המקומיים והבינלאומיים של החברה, ושל הנתמכים בהם. בשנת 2011 גייסה החברה 900 אלף דולר לקרן המלגות. קרן המלגות מקבלת סיוע משותפתה, Scholarship Management Services, קבוצה ללא מטרות רווח המטופלת בפעילויות הענקת המלגות של יותר מ-1,000 חברות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן