Skip to content

נתניהו בירך את הנוצרים לרגל חג המולד

"בזמן שאתם חוגגים את חג המולד והחגים המקודשים לכם, אנו מקווים שתזכרו את המקומות שמהם נבעו היהדות והנצרות, ושתבואו לבקר במדינתנו עתיקת הימים", נאמר בדברי ברכתו של ראש הממשלה. "בקרו בנצרת ובבית לחם, תטבלו במי הירדן, תעמדו על חוף הכינרת, ובשנה הבאה, תבקרו בבירתנו הנצחית, ירושלים"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם לרגל חג המולד ברכה לקהילות הנוצריות בישראל וברחבי העולם. בברכה נאמר: "בזמן שנוצרים מסביב לעולם ובישראל מתכוננים לחגוג את חג המולד, ברצוני לברך את כולכם בברכת חג שמח.

(צילום: רפי מיכאלי)
תבואו לבקר. נתניהו (צילום: רפי מיכאלי)

"כיום, קהילות נוצריות ברחבי המזרח התיכון הולכות ומצטמצמות, ורבות מהן נמצאות בסכנת הכחדה.  כמובן שאין זה נכון לגבי ישראל.  הקהילה הנוצרית כאן היא חזקה וגדלה, ומשתתפת בחיי המדינה שלנו באופן מלא.

"ישראל גאה בהיסטוריה שלה לסובלנות דתית ופלורליזם, וישראל תמשיך להגן על חופש הפולחן לכול.  בנוסף, נמשיך להבטיח את מקומות הפולחן הנוצריים ברחבי המדינה. לא נשלים עם אף מעשה אלימות או אפליה כנגד כל מקום פולחן. זאת לא דרכנו ולא נסכים לקבל זאת.

"בזמן שאתם חוגגים את חג המולד והחגים המקודשים לכם, אנו מקווים שתזכרו את המקומות שמהם נבעו היהדות והנצרות, ושתבואו לבקר במדינתנו עתיקת הימים ולחוות אותה בעצמכם: תבקרו בנצרת ובבית לחם, תטבלו במי הירדן, תעמדו על חוף הכינרת, ובשנה הבאה, תבקרו בבירתנו הנצחית, ירושלים.

"חג שמח לכולכם.  שתזכו לשנת ביטחון, שגשוג ושלום".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן