Skip to content

נתניהו: נבלמה כניסת אזרחי אפריקה לישראל

עוד נמסר: הבודדים שהצליחו להיכנס לתחום ישראל, לא הצליחו להגיע לערי המדינה. חגי הדס, איש המוסד לשעבר שמונה לטפל בנושא, מקיים מגע עם מדינות שונות באפריקה, כדי להחזיר את המסתננים לארצות מוצאם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים דיון בנושא ההתקדמות בתהליך השבת מסתנני העבודה הבלתי חוקיים לארצות מוצאם.

בדיון סקר חגי הדס, האחראי על השבת האזרחים האפריקניים לארצות מוצאם באפריקה, את ההתקדמות שחלה בנושא זה. חגי הדס, איש המוסד לשעבר, מונה כזכור ביוני 2009 לנציג ראש הממשלה לעניין החזרת החייל החטוף גלעד שליט עד שהודיע על פרישתו באפריל 2011.

ראש הממשלה בנימין נתניהו וחגי הדס, בדיון בנושא מסתננים. (צילום - קובי גדעון / לע"מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו וחגי הדס, בדיון בנושא מסתננים (צילום - קובי גדעון / לע"מ)

רה"מ נתניהו אמר בפתח הדיון: "הצלחנו לבלום את הכניסה של המסתננים מאפריקה לישראל. אחרי שהיינו באיום של כניסה של מאות אלפים, החודש לא נכנס מסתנן אחד לערי ישראל. זה כבר כמה חודשים, שאנחנו משיגים את התוצאה הזאת, ובחודש הקרוב אנחנו נשלים את בניית הגדר לאורך גבול סיני. עכשיו אנחנו עוברים לשלב השני וזה השלב של החזרת המסתננים שכבר נמצאים כאן".

נתוני כניסת המסתננים, כפי שנמסרו ממשרד ראש הממשלה
נתוני כניסת המסתננים, כפי שנמסרו ממשרד ראש הממשלה

ראש הממשלה מסר עוד: "מיניתי את חגי הדס כנציג מיוחד שלי, הוא מקיים מגעים עם ממשלות שונות באפריקה, והיעד שלנו הוא להחזיר עשרות אלפים של מסתננים שנמצאים בערי ישראל חזרה לארצות המוצא שלהם. כמו שהבלימה הייתה אפשרית גם ההחזרה היא אפשרית ואנחנו נשיג את היעד הזה".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן