Skip to content

פרופ' ירון זליכה הודיע על תמיכתו בעבודה

זליכה אמר כי לראשונה בחייו יצביע עבודה אחרי שתמיד הצביע ליכוד: "אסור להצביע עבור מי שנכשל והמדיניות הכלכלית של נתניהו ושטייניץ נכשלה כשלון חרוץ". היום פרסמה מפלגת העבודה את המצע המלא שלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

החשב הכללי באוצר לשעבר, פרופ' ירון זליכה, הודיע ביום רביעי על תמיכתו במפלגת העבודה בראשות שלי יחימוביץ'. זליכה אמר כי לראשונה בחייו יצביע עבודה אחרי שתמיד הצביע ליכוד. הוא גם יופיע כמרצה אורח בכנס הכלכלי של העבודה במודיעין ביום שני בשבוע הבא.

"העבודה הניחה לראשונה בפני המצביעים תכנית כלכלית". זליכה (צילום: ויקימדיה)
"העבודה הניחה לראשונה בפני המצביעים תכנית כלכלית". זליכה (צילום: ויקימדיה)

זליכה אמר :"אסור להצביע עבור מי שנכשל והמדיניות הכלכלית של נתניהו ושטייניץ נכשלה כשלון חרוץ. מפלגת העבודה בראשות יחימוביץ' הניחה לראשונה בפני המצביעים תכנית כלכלית שיעדיה שינוי תמהיל המיסוי, הגברת התחרותיות והפסקת מבול ההטבות לבעלי ההון במשק, אותם כיווני מדיניות שיש להפוך כדי לחלץ את מעמד הביניים מהמיתון שהשיתה עליו הממשלה".

מצורף המצע המלא של מפלגת העבודה, שפורסם השבוע. המצע מפרט את השקפת מפלגת העבודה בנושאים השונים – כלכלה וחברה, שלום ובביטחון, בריאות, חינוך, שלטון החוק, ביטחון פנים, דת ומדינה, תעשייה, שלטון מקומי, עולם העבודה, מיעוטים בישראל, חקלאות, סביבה וקיימות, תחבורה, תרבות וספורט ועוד. נמסר ממפלגת העבודה כי כתיבת המצע נמשכה יותר משנה בתהליך שהשתתפו בו אלפי אנשים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן