Skip to content

קווי הלילה יפעלו בסילבסטר עד ארבע בבוקר

48 קווים פועלים בכל רחבי הארץ, במחיר נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית. השר כץ: "השאירו את הרכב בבית. סעו בקווי הלילה של התחבורה הציבורית ואל תסתכנו בנהיגה בשכרות"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במסגרת היערכות משרד התחבורה לליל השנה האזרחית החדשה, יפעלו קווי הלילה המיוחדים, הנוסעים אל מוקדי הבילוי ובחזרה, בכל רחבי הארץ בליל השנה האזרחית החדשה, בין שני לשלישי, עד לשעה ארבע לפנות בוקר, במחיר נסיעה רגילה בתחבורה הציבורית.

קווי לילה חדשים

מהיום יופעלו לראשונה קווי הלילה של האוטובוסים גם באשקלון, אופקים, שדרות ונתיבות. מדובר בקווים חדשים, שיופעלו על ידי חברת אגד תעבורה, שזכתה במכרז של משרד התחבורה להפעיל
את קווי התחבורה הציבורית באזור הדרום. קווים אלה יפעלו בסופי שבוע, בשעות הלילה המאוחרות במוקדי הבילוי של ערים אלה.

קו 163 ישרת את תושבי אשקלון ושדרות וקו 165 ישרת את תושבי אופקים ונתיבות. שני הקווים יפעילו נסיעות למתחמי הבילוי של הצעירים בלילות חמישי ובמוצאי שבת עד 03:30 לפנות בוקר. מסלולי הקווים גובשו בשיתוף עם משרד התחבורה, נציגי התושבים, העיריות וחברת אגד תעבורה. קווים אלה יפעלו גם בליל הסילבסטר.

בישראל פועלים כיום 48 קווי לילה בכ-50 ערים ורשויות. קווי האוטובוסים פועלים בסופי שבוע ובחופשות של התלמידים ומסיעים מדי שנה מאות אלפי צעירים, סטודנטים, חיילים ועובדי משמרות המבקשים לנסוע בשעות הלילה המאוחרות.

פתרון אידיאלי

שר התחבורה ישראל כץ קרא לצעירים, המתכננים לבלות בליל ראש השנה האזרחית, לנסוע בקווי הלילה ולהימנע מנהיגה בשכרות לאחר הבילוי. "קווי הלילה הם פרויקט מוצלח ביותר", אמר השר כץ. "מספר הנוסעים בהם עלה ומספר התאונות באזור פעילותם – ירד. צעירי ישראל כבר יודעים היום שקווי הלילה הם הפתרון האידיאלי והבטוח למי שמבקש לחזור הביתה לאחר בילוי לילי, הכולל גם שתיית משקאות אלכוהוליים. אני פונה לצעירים להשאיר את הרכב הפרטי בבית ולהשתמש בקווי הלילה של התחבורה הציבורית ולא להסתכן בנהיגה בשכרות", סיכם השר כץ.

סגן מנהל אגף תחבורה ציבורית במשרד התחבורה, דרור גנון, המנהל את פרויקט קווי הלילה, ציין כי אפשר למצוא את כל המידע על מסלולי הקווים, התחנות ושעות הפעילות באתר: kav-layla.co.il, או במוקד "כל קו" 8787* או באפליקציה הסלולארית.

קווי הלילה פועלים כיום ביישובים הבאים:

אור יהודה, אופקים, אריאל, אשדוד, אשקלון, באר יעקב, בית שמש, בת ים, גבעת זאב, גבעת שמואל, גבעתיים, גן יבנה, דלית אל כרמל, הוד השרון, הרצליה, חולון, חיפה, טירת כרמל, יבנה, יהוד – מונוסון, יקנעם, ירושלים, כפר סבא, להבים, לוד,מבשרת ציון, מודיעין, מעלה אדומים, נס ציונה, נשר, נתיבות, נתניה, עוספיא, עפולה, פ"ת, ק. אונו, ק. אתא, ק. ביאליק, ק. מוצקין, קרית טבעון, קרית מלאכי, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רמת גן, רמת השרון, רמת ישי, רעננה, שדרות ותל אביב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן