Skip to content

ג'וק במהדורה מוגבלת

ניסאן מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם Ministry of Sound, קבוצת המועדונים ומוסיקת הדאנס האלקטרונית שבסיסה בלונדון, באמצעות מהדורה מוגבלת חדשה ומלהיבה של הניסאן ג'וק
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הג'וק עם Ministry of Sound יגיע בגרסת מנוע של 1600 סמ"ק, עם תיבת הילוכים אוטומטית רציפה וברמת אבזור טקנה המפוארת. חברת ניסאן מרחיבה את שיתוף הפעולה שלה עם Ministry of Sound, קבוצת המועדונים ומוסיקת הדאנס האלקטרונית שבסיסה בלונדון. הקבוצה היא עסק גלובאלי בתחום הבידור לנוער, הכולל מוסיקה מוקלטת של אמנים מובילים ואוספים, מועדוני לילה ובארים, אירועים חיים, אלקטרוניקה ואופנה. המותגים האייקוניים, כולל Ministry of Sound ו-Hedkandi, עומדים מאחורי עסק שמכירותיו מתקרבות ל-100 מיליון ליש"ט.

בעקבות הלוגו המפורסם בשחור לבן של Ministry of Sound, הסדרה המוגבלת של הג'וק תהיה זמינה בצבע שחור מטאלי או לבן מלא. כל הדגמים מגיעים כסטנדרט עם חישוקי סגסוגת לבנים 17 אינץ', ידיות דלתות לבנות וחיפוי לבן למראות הצד. כדי לשפר עוד יותר את המראה הנועז, עמוד B מגיע בגימור שחור מבריק, וסמל ייחודי משלים את חבילת העיצוב החיצוני.

צילום יח"צ

בתוך המכונית מתאפיינת הג'וק בקונסולה מרכזית מרשימה בצבע לבן, חיפויי דלתות לבנים ותפרים לבנים על מושבי העור, גלגל ההגה וגולת ידית ההילוכים. תא הנוסעים כולל גם תושבת ל-iPod, המעניקה ליושבי המכונית סידור מושלם לבחירת המוסיקה שלהם בעת הנסיעה.

כל הרוכשים דגמי ג'וק ייחודיים אלה יקבלו גם חבילת מוסיקה אקסקלוסיבית, המיועדת לשפר את הנאתם מהמכונית. החבילה כוללת Apple iPod Touch 8GB*, הטעון מראש בתוכן וידיאו ותמונות, כשמאחור חקוקים עליו סמלי החברות.

חבילת המוסיקה כוללת גם זוג אוזניות עם איכות השמעה גבוהה. הן ממותגות עם לוגו ג'וק אקסקלוסיבי.

משלים את החבילה קוד הפעלה, שמאפשר ללקוחות גישת VIP אקסקלוסיבית לחנות המוסיקה של Ministry of Sound.

מחיר: 144,300 שקל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן