Skip to content

צעיר אריתריאי חשוד באונס אכזרי של קשישה בת 83

הותר לפרסום: צעיר בן 20 חשוד כי אנס כשלוש וחצי שעות בברוטאליות קשישה בחצר ביתה שבדרום תל אביב. הוא נמלט כשהופתע על ידי בני משפחתה שהגיעו לבקרה. נמצאה התאמה מליאה בין הDNA שלו לגימות שנאספו מעל גוף הקשישה. משטרת ישראל: זהו אירוע חריג ובודד אסור להשליכו על כלל ציבור הזרים. מעצרו הוארך היום בארבעה ימים.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אזרח אריתריאי חשוד כי אנס קשישה במשך שלוש וחצי שעות בחצר ביתה בסמוך לתחנה המרכזית שבדרום תל אביב. נמצאה התאמה מלאה בין ה- DNA של החשוד לבין דגימות ה-DNA שנלקחו מגוף הקשישה. משטרת ישראל, שבצעד חריג הוציאה בתחילה צו איסור פרסום אודות הפרשה, צפויה להגיש בקרוב כתב אישום כנגד החשוד.מעצרו הוארך היום בארבעה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. השופטת דורית רייך שפירא, נעתרה לבקשת סניגורו, עורך דין גלאון קפלינסקי מהסניגוריה הציבורית, ואסרה את פרסום שמו של החשוד. עוד נודע כי לחשוד קיים תיק בעבירת מין אחרת שמתנהל נגדו בתל אביב.
המקרה המזעזע אירע ביום שישי לפני עשרה ימים. ממצאי החקירה עולה כי החשוד המתין בחצר בית ברחוב ארלינגר שבתל אביב. בסביבות השעה עשר בבוקר עברה שם הקשישה שגרה במקום. החשוד הסתער עליה משך אותה לחצר ואנס אותה באורח אכזרי במשך כשלוש וחצי שעות, כשהוא מתעלם מתחנוניה וזעקותיה. לקראת השעה אחת בצהרים הגיעו בני משפחתה של הקשישה לבקרה ונדהמו לגלות את החשוד בשעת מעשה. בטרם הספיקו להתאושש, נמלט החשוד מהמקום. הקשישה אושפזה בבית החולים וולפסון בחולון כשהיא סובלת מחבלות קשות ודימומים. צוות חקירה בראשות נצ"מ דוד גז, ממשטרת מרחב יפתח, במחוז תל אביב פתח בחקירה ובמצוד אחר החשוד עד למעצרו. בחקירתו הכחיש החשוד צעיר בן 20, שבעברו נעצר מספר פעמים בחשד לביצוע עבירות תקיפה ורכוש. הוא נעצר כאמור לאחר זיהוי התאמה מלאה ל-DNA שבזירת הפשע. רק לאחר המעצר הסירה המשטרה את צו איסור הפרסום הגורף. במשטרה סבורים היום כי יש בידיהם די ראיות להגיש כנגדו כתב אישום. בכירי משטרה ציינו הבוקר כי מדובר באירוע בודד וחריג שאינו משליך על כלל האוכלוסייה הזרה והביעו תקווה כי הציבור לא ייקח אירוע בודד זה וישליכו על הכלל.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן