Skip to content

מועדון עיתונות בינלאומי חדש בירושלים

הקרן לירושלים הצליחה לגייס תרומה נדיבה להקמת מועדון עיתונות בינלאומי חדש בשכונה הירושלמית היוקרתית ימין משה. בראש המועדון יעמוד אורי דרומי, מי שהיה מנהל לשכת העיתונות הממשלתית בתקופת כהונותיהם של יצחק רבין ז"ל ושמעון פרס כראשי ממשלה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אורי דרומי (אל"מ. מיל.) היה בחמש השנים האחרונות מנכ"ל משכנות שאננים: "אחרי חמש שנים גדושות בפעילות כמנכ"ל משכנות שאננים החלטתי לסיים את תפקידי כדי שאוכל לעמוד בראש מועדון העיתונות הבינלאומי, ובכך להגשים חלום ישן ולתרום לחיזוק מעמדה של ישראל בתקשורת הבינלאומית" אומר דרומי.

המועדון החדש שיוקם בסמוך למשכנות שאננים (The Jerusalem Press Club – JPC), ייחנך ביוני 2013, וישמש כמקום מפגש לעיתונאים הזרים המוצבים בירושלים ואלה המבקרים בה עם עיתונאים ישראלים, דיפלומטים, מקבלי החלטות ואישים בולטים בישראל.

 התרומה להקמת המועדון גוייסה על ידי הקרן לירושלים מקרן הלמסלי האמריקאית, ולדברי מרק סופר, נשיא הקרן לירושלים, יהיה המועדון אחד הפרויקטים המובילים של הקרן ובעל משמעות לאומית. הוא הביע את אמונו כי בעתיד הלא רחוק יהפוך המקום לאחד ממוקדי העניין הבינלאומי בירושלים.

מן הבניין בו מוקם המועדון, נשקף נוף מרהיב של מנזר דורמיציון וחומות העיר העתיקה, וזה המקום שבו שכנה בעבר מסעדתו הידועה של השף מואיז פאר, שאירחה ידוענים מכל רחבי העולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן