Skip to content

הימין: כשאריה דרעי בפיקוד אסור להצביע לש"ס

ארגון הימין החוץ פרלמנטרי מטות ערים פותח במתקפה נגד אריה דרעי וש"ס, שמוגדרת על ידו כ"סכנה". הבוקר שיגר הארגון לפעיליו מהמוצא המזרחי בקשה שידברו עם בני משפחותיהם ויזהירו אותם לא להצביע לש"ס. גם הליכוד ביתנו "חוטף" מהארגון רב ההשפעה: "נתניהו ממשיך לאכזב. ממשיך לתמוך במדינה פלסטינית"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ארגון הימין החוץ פרלמנטרי "מטות ערים" פותח בקמפיין נגד אריה דרעי ומזהיר את תומכי הימין המזרחיים מפני הצבעה לש"ס, אותה הוא מכתיר בתואר "סכנה".

הסדין האדום של הימין. דרעי (צילום: ויקיפדיה)
הסדין האדום של הימין. דרעי (צילום: ויקיפדיה)

הארגון – שבו חברים אלפים רבים בכל חלקי הארץ – שיגר הבוקר הודעה בדואר האלקטרוני ובה פנה לפעילים ממוצא מזרחי: "פעילי מטות ערים ממוצא ספרדי: אנא דברו עם המשפחה המורחבת כדי לאתר ולהזהיר בוחרי ש"ס פוטנציאליים, להסביר, שאריה דרעי שוב חדר לש"ס", נאמר בהודעה. "דרעי הינו איש שמאל מובהק שהעניק את הרוב היהודי להסכמי אוסלו ולא מצטער על כך עד היום. אריה דרעי הוא ההפך המוחלט מאלי ישי שהתנגד להתנתקות בגוש קטיף. כשאריה דרעי בפיקוד – אסור להצביע לש"ס".

במקביל קורא הארגון לתומכי הימין להצביע על פי מה שהוא מגדיר כנושא המרכזי של הבחירות: מדינה פלסטינית. "הזהירו את סבא וסבתא, את האחים, את השכנים, רופא המשפחה, נהג האוטובוס והגננת של הילדים: ובחרת בחיים! מצביעים רק למפלגות שמתנגדות להקמת מדינה פלסטינית! אסור להעניק לאספסוף הפלסטיני מעמד של מדינה – כי כל 'מדינה' זכאית אוטומטית לסמכויות מסוכנות רבות על פי החוק הבין-לאומי" – קובע הארגון. "מטות ערים" אף ממפה ומדרג את המפלגות על פי הנושא המרכזי של הבחירות.

מומלץ מספר 1: נפתלי בנט (צילום: מעמוד הפייסבוק של נפתלי בנט)
מומלץ מספר 1: נפתלי בנט (צילום: מעמוד הפייסבוק של נפתלי בנט)

חביבו של ארגון מטות ערים הוא "הבית היהודי". הארגון ממליץ, במפורש, במקום הראשון, על הבית היהודי, כמפלגה המועדפת מבחינתו. "בית-יהודי בראשות נפתלי בנט: מתנגדים למדינה פלסטינית ומנהלים קמפיין נהדר נגד מדינה פלסטינית". גם עוצמה לישראל, בראשות אריה אלדד ומיכאל בן-ארי זוכה להמלצה מצד מטות ערים: "שוללים מכל וכל הקמת מדינה פלסטינית".

התואר "טעונים שיפור", שיכול להסביר לפחות חלק מהירידה בסקרים, הודבק לליכוד-ביתנו. "נתניהו ממשיך לאכזב. ממשיך לתמוך במדינה פלסטינית!!!  ואילו, כמחצית ממועמדי הרשימה – מתנגדים", אומר ארגון מטות ערים. "נתניהו חייב להודיע שהוא מוותר על חלום הבלהות של מדינה פלסטינית אם הוא רוצה שיבחרו בו!!"

"טעון שיפור". בנימין נתניהו. (צילום: ציפי מנשה)
"טעון שיפור". בנימין נתניהו. (צילום: ציפי מנשה)

על יהדות התורה ומפלגת עם שלם, של ח"כ חיים אמסלם, אומר הארגון: "הציבור החרדי מתבקש לזעוק: נצביע בשבילכם רק אם אתם מתנגדים למדינה פלסטינית!!"

כל שאר המפלגות – מסוכנות מבחינת ארגון מטות ערים. "אזהרה חמורה: כל מפלגות השמאל הם בעד מדינה פלשתינית — יותר מסוכן מאוסלו והתנתקות".

אין זו הפעם הראשדונה בה מתערב הארגון בהליכי הבחירות – והוא היה מעורב חזק מאוד גם בפריימריז של הליכוד והבית היהודי. לארגון מטות ערים מיוחסת במידה רבה הצלחת הימין – וגם הצלחתו של משה פייגלין – בפריימריז של הליכוד, כפי שמיוחסת לארגון ההצלחה בהרחקת דן מרידור ומיכאל איתן מהמקומות הריאליים ברשימת הליכוד.

[related-posts]

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן