Skip to content

ליברמן: יחימוביץ' מייצגת את מדינת צפון ת"א

על כתב האישום אמר ליברמן: "כל העדויות סותרות את העדות שניתנה נגדי". יחימוביץ': "ליברמן הוא אדם מושחת, קיצוני וחסר בושה. ליברמן לא נקף אצבע מעולם לטובת הפריפריה בפרט והציבור בכלל, גם לא עבור עולי חבר העמים שאותם הוא מתיימר לייצג"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חילופי מהלומות מילוליות בין יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ' לבין יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן. זאת, לאחר שליברמן תקף במילים חריפות את יחימוביץ' בכינוס מפלגתי שנערך בשפיים.

ליברמן טען בכנס, כי בימים האחרונים קיבל, מחברת "שווקים פנורמה" סקר מעודד שלא פורסם: "בסקר פנימי שקיבלתי אתמול בלילה אנחנו 38-37 מנדטים", אמר ליברמן, "ולדעתי יש לנו בפועל הרבה יותר, ונראה את התוצאה. אני בטוח שנקבל 40 ומעלה מנדטים. גם 37 המנדטים שקיבלנו הלילה בסקר של 'שווקים פנורמה' – אינם משקפים את התגובות שאני מקבל מהשטח". עם זאת, הזהיר ליברמן: "אם לא נקבל לפחות 45 מנדטים, יסחטו אותנו. כולם רוצים להיות בממשלה, אבל חייבים שנקבל לפחות 45 מנדטים כדי שלא יסחטו את מפלגת השלטון״.

ליברמן (צילום: דן בר דוב)
העדויות תומכות בגרסתי. ליברמן (צילום: דן בר דוב)

אחר כך ניצל ליברמן את ההזדמנות גם כדי לתקוף את יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ'. "ברור שבין ישראל גלילי וטבנקין וכצנלסון לשלי יחימוביץ' אין שום קשר", אמר. "יחימוביץ' לא מייצגת את ההתיישבות העובדת, לא פריפריה, לא עלייה. היא מייצגת את ישראל בין כפר שמריהו לצפון תל אביב. מדינת צפון תל אביב. להתיישבות העובדת יש חשיבות ערכית, לא אלקטורלית".

על כתב האישום שהוגש נגדו אמר ליברמן: "אני לא רוצה להיכנס לנושא המשפטי, אבל קיבלתי את חומר הראיות והעדויות. כל העדויות סותרות את העדות שניתנה נגדי ותומכות בגרסתי. מאוד מפתה לתת כמה דוגמאות כדי להראות עד כמה האבסורד גדול, אבל המקום הנכון לדיון הזה זה בית המשפט, ואני בטוח שנהיה תנועה חזקה ונחזור למשרד החוץ".

יו"ר העבודה, שלי יחימוביץ', לא נשארה חייבת. בהופעה בפני מאות סטודנטים, בכנס באוניברסיטת בן גוריון, אמרה יחימוביץ': "ליברמן הוא אדם מושחת, קיצוני וחסר בושה. ליברמן לא נקף אצבע מעולם לטובת הפריפריה בפרט והציבור בכלל, גם לא עבור עולי חבר העמים שאותם הוא מתיימר לייצג בכנסת. לו היה מחוקק עבורם חצי מהחוקים שחוקקתי – דיינו, אלא שדרכו הפוליטית מתאפיינת אך ורק בעשיית הון לעצמו בדרכים מפוקפקות.

"כשגילה רוח קרב – זה היה רק נגד הציבור וממניעים אינטרסנטיים, כפי שניסה בכל כוחו לעצור את החלוקה ההוגנת של רווחי הגז כדי לגונן על חבריו, טייקוני הגז", תקפה יחימוביץ'. "את השתלחויותיו הוא עושה כעת מתוך פאניקה ומצוקה בשל כתב האישום המרחף מעליו. חרפה שאדם כמוהו מוצב במקום השני אחר ראש הממשלה וזוכה מנתניהו לחיבוקים חמים מעל כל במה".

1 Comment

  1. חיים פאר
    3 בינואר 2013 @ 0:00

    את מי ליברמן מיצג?
    חוץ מלהפציץ את סכר אסואן ולבודד את מדינת ישראל בזירה בין לאומית, מה עוד עומד לזכותך?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן