Skip to content

קמפיין של הליכוד: הבית היהודי נגד הנשים

בליכוד אומרים כי רבים מאלו ששוקלים להצביע לבית היהודי אינם מודעים לחיבור של מפלגתם למפלגת תקומה ולאנשים שעומדים בראשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הליכוד יוצא בקמפיין אינטרנטי לחשיפת הדעות של חברי הרשימה של הבית היהודי לכנסת. בליכוד אומרים כי רבים מאלו ששוקלים להצביע לבית היהודי אינם מודעים לחיבור של מפלגתם למפלגת תקומה ולאנשים שעומדים בראשה.

במודעה הראשונה שמפרסם הליכוד – הבית היהודי נגד הנשים – מצביע הליכוד על הרב בן דהאן, מס 4 ברשימה מטעם תקומה, כמי שקורא לבטל את הוועדה למעמד האישה בכנסת. על מוטי יוגב, מס 9 ברשימת הבית היהודי מטעם תקומה, אומר הליכוד כי הוא שהוביל את ההפרדה של בנות מבנים בבני עקיבא. הרב דב ליאור, מנהיגה הרוחני של תקומה, מצוטט כאומר כי אין ראוי שאשה תופיע בבתי המשפט.

 הלילה יעלה בכל רחבי הארץ קמפיין השלטים הגדול של הליכוד: ״ראש ממשלה חזק ישראל חזקה״.

בליכוד אומרים: "הטעות הגדולה של הבחירות היא להצביע למפלגות קטנות, סקטוריאליות, משום שכך מחלישים את מדינת ישראל! מי שרוצה לחזק את ישראל – יחזק את ראש הממשלה. מי שרוצה לחזק את ראש הממשלה – יצביע למפלגה של ראש הממשלה. ראש ממשלה עם סיעה גדולה לא צריך להיכנע לדרישות סקטוריאליות ובכך מחזק את המדינה".

  אולם גם בתוך הליכוד עצמו אין הסכמה לקו ההסברה הזה. גוף הנקרא המטה הלאומי בליכוד מתח בשעות האחרונות ביקורת על מטה ההסברה של הליכוד ש"יצא בקמפיין אגרסיבי הפוגע ברבנים גדולי ישראל ובחברי תנועה רבים".

במטה הלאומי בליכוד אומרים: "תנועת הליכוד תמיד התבססה על ציבור מסורתי וליברלי וידעה לכבד דמויות ציבוריות מכל גוני הקשת הפוליטית. רבים מחברי התנועה, מנבחריה ומצביעיה הפוטנציאליים הנם שומרי דת ומסורת.

"הניסיון לשרטט את הציבור הדתי לאומי כמדיר נשים וחשוך פוגע בראש ובראשונה בליכוד עצמו. הציבור הדתי לאומי אמון על מתן כבוד לאיש, לאשה ולמשפחה יותר ממגזרים אחרים באוכלוסיה. הסוגיה של הפרדה בין גברים ונשים וצניעות נובעים דווקא מתוך הכבוד ההדדי בין איש לאשה ולא להיפך.

"אנו קוראים למנהלי וראשי מערכת הבחירות: גם בקמפיין בחירות אסור לפגוע בערכים. אל תפגעו במחנה הדתי לאומי שהוא בשר מבשרו של הליכוד. חדלו מזה! לכו על קמפיין חיובי!", אומרים ראשי המטה הלאומי בליכוד, בהודעה שהפיצו בקרב חברי התנועה. "אנו, במטה הלאומי בליכוד, גאים ברשימה של הליכוד ומאמינים שצריך להצביע עבורה, כי היא רשימה מצוינת והליכוד יכול להצביע על הישגים רבים בקדנציה היוצאת. לצערנו מטה ההסברה של הליכוד פועל ללא כל הדר בצורה פוגענית ומבזה שאינה מכבדת את  התנועה ואת חבריה וכבר הרחיקה מצביעים רבים".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן