Skip to content

לקראת המחזור ה-17 בליגת העל: עושים טרנספר

המחזור יתקיים על רקע פתיחת מועד ההעברות, שמסתמן שיביא עמו כמה עיסקאות מעניינות. אשדוד נגד חיפה, קרית שמונה נגד הצהובים מתל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחרי מבול זיקוקים, ספירות לאחור בכל רחבי העולם, וכמובן הנשיקה המיוחלת, הגענו בבטחה לשנת 2013 ואיתה חלון העברות של חודש ינואר. המחזור הקרוב ישוחק אשר ברקע חלון העברות שנפתח, ויהווה למאמני הליגה שלנו הזדמנות נוספת לבחון את שחקני הסגל הנוכחי, ולקבל החלטה בנוגע לחיזוק פוטנציאלי.

יחזור לליגת העלבחלון ההעברות? ערן זהבי (Photo by Tullio M. Puglia/Getty Images)

המשחק המרכזי השבוע יפגיש את האלופה עירוני קרית שמונה (4), שתארח את הטוענת לכתר ומובילת ליגת העל מכבי תל אביב. שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה מעודדות אחרי ניצחון במחזור הקודם. קרית שמונה מצידה יודעת שניצחון מול המוליכה יוריד את הפער בצמרת ל 5 נקודות בלבד, והצהרת כוונות בפתיחה מחודשת של מאבק האליפות. מכבי מצידה שואפת לניצחון חוץ מול האלופה, שיהווה עוד אבן דרך העונה להשגת תואר האליפות. מכבי תל אביב תצטרך להסתדר ללא שוערה הראשון ווינסט אניימה שנמצא בניגריה, ושוערה הצעיר ברק לוי יצטרך להוכיח למה הוא ראוי להיות השוער השני, לאחר הבאתו של חנצ'ינסקי. ברקע כאמור חלון העברות, אשר על פי הפרסומים מבחינת מכבי תל אביב נפתח בסערה. שחקניה של קרית שמונה, אבוחצירא וגבאי עדיין נקשרים עם מכבי, שאליהם התווסף גם שחקן העבר המגן יובל שפונגין, שברקע המשבר הכלכלי שפוקד את קבוצתו הקפריסאית. אלרואי כהן, שחקנה של היריבה העירונית המושבעת, אמור גם כן להצטרף לקבוצה ונראה כי החלו מגעים מתקדמים בנושא, אך השאלה הנשאלת היא האם זו העמדה שבה צריכה מכבי תל אביב להתחזק? לא בטוח. עוד אקס הפועל תל אביב, ערן זהבי, נקשר עם מכבי תל אביב. רונן קצב, סוכנו של ערן זהבי הגיעה להסכמה עם פאלרמו בנוגע לתנאי שחרורו, דבר שעשוי לקדם את הגעתו לקבוצה.

עוד משחק צמרת מסקרן השבוע יפגיש ביום ראשון בין מ.ס אשדוד (3) המתדרדרת שתארח את מכבי חיפה (5) המשתקמת, שמגיעה לאחר 7 משחקים ללא הפסד. מכבי חיפה תחסר את אביחי ידין שגורר חמישה כרטיסים צהובים, כאשר לירוי צעירי עשוי להחליפו בהרכב הפותח. מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו, שקיבל את הקבוצה אחרי פתיחת עונה מאכזבת לא מתכוון לבצע רענון אגרסיבי בסגל, והערכות הן לאור דבריו כי יגיע חיזוק בדמות שניים שלושה שחקנים, ושאר ההסתמכות תהיה על קבוצת הנוער של המועדון. אם בקבוצת הנוער עסקינן, אז לאחר ניצחון הבוגרת 6-0 על קבוצת הנוער, החתימה הקבוצה את דניאל הבר, החלוץ היהודי-קנדי שנבחן במועדון בימים האחרונים, לאחר משחק מרשים שבסופו הבקיע צמד שערים, והוסיף עוד בישול. שם נוסף שעולה לאוויר בימים האחרונים שנקשר למכבי חיפה הוא חלוץ העבר של המועדון שלומי ארביטמן שלא מוצא את מקומו בגנט הבלגית, וביקש לעזוב. אין ספק שניצחון ירוק מול אשדוד, יגרור כאב ראש חיובי למאמן הקבוצה, בנוגע לחיזוק לקראת השלבים המכריעים של העונה.

יחסר במדי מכבי חיפה מול אשדוד. אביחי ידין (Photo by Christof Koepsel/Bongarts/Getty Images)

בצד המאכזבות של העונה עד כה, ייפגשו למפגש מסקרן ביום שבת בבירת הנגב, הפועל באר שבע שתארח את מכבי נתניה. שתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסד במחזור הקודם, ובכלל, שתיהן לא מספקות את הסחורה מתחילת העונה וממוקמות נמוך משמעותית מהציפייה. במכבי נתניה לא רגוע אחרי ההפסד הביתי בשבוע שעבר והתפרעות האוהדים בסיומו, אך עדיין מאמן הקבוצה טל בנין, מקבל גיבוי, ויצעיד את קבוצתו גם בשבת הקרובה.

משחקים נוספים במחזור ה 17 בליגת העל: הפועל תל אביב שמגיעה אחרי הפסד ויכולת לא טובה לאחרונה, תארח את הפועל ניר רמת השרון. הפועל חיפה סוגרת הטבלה, תארח את בני יהודה תל אביב שמגיעה לאחר ניצחון בדרבי הקטן של תל אביב, הפועל רמת גן תארח את בני סכנין, והפועל עכו תארח את ביתר ירושלים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן