Skip to content

חשש לחיי אם הפעוטה שנמצאה משוטטת ביום ו'

הפעוטה נמצאה משוטטת לבדה במטע ליד הקריות. הוארך מעצרו של ידיד משפחה שהסיע את הילדה ואמה מביתן לכפר אבטין והוא כנראה האחרון שראה את האם. המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר הנעדרת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשש לחיי אמה של הפעוטה שנמצאה בערב שישי האחרון משוטטת לבדה במטע ליד הכפר איבטין. המשטרה פנתה ביום א' בצהריים לעזרת הציבור למציאת מריה זובידאת בת 38, אם חד הורית תושבת בסמת טבעון, שבתה בת השנתיים נמצאה בוכה ורטובה במטע הסמוך לכפר, מזרחית לקריית אתא.

בתחילה התקשתה המשטרה לאתר את הורי הפעוטה. במהלך השבת הובהר כי הפעוטה איננה מאיבטין ובמהלך היום התייצבו קרובי משפחתה של הנעדרת ומסרו עדויות. האחרון שכנראה ראה את האם היה צעיר מבסמת טבעון. הוא הגיע אתמול למסירת עדות בעניינה ונעצר בתום חקירתו. ביום ראשון הוארך מעצרו של הצעיר, אחמד זובידאת בן ה-23, תושב בסמת טבעון, שהסיע, לפי עדותו, ביום שישי את השתיים עד למקום המצאה של הפעוטה במטע.

תמונתה של הנעדרת, מריה זובידאת, אם הפעוטה (מקןר: משטרת ישראל)
תמונתה של הנעדרת, מריה זובידאת, אם הפעוטה (מקור: משטרת ישראל)

אביה של הפעוטה, ממנו התגרשה האם, אותר בשבת ונחקר גם הוא במשטרת זבולון. מחקירת המשטרה עולה כי הוריה של הפעוטה גרושים, וכי האם היא שגידלה אותה. החשוד, אחמד זובידאת, הוא שכן וידיד המשפחה. בית משפט השלום בקריות האריך בהסכמה את מעצרו בשלושה ימים.

לדברי סנגורו של החשוד, עו"ד גיל משה, "הקשר היחידי שיש למרשו לפרשה הוא זה שהוא האחרון שראה אותה". לדבריו, הייתה זו האם שבקשה מהחשוד טרמפ לכיוון איבטין.

נכון לעכשיו מטופלת הפעוטה על ידי שירותי הרווחה ושוהה בבית החולים לילדים מאייר ברמב"ם שבחיפה. ביקרו אותה אביה ובני משפחה נוספים וחלקם נשארו לצדה. על פי התפתחות החקירה, יוחלט בהמשך אם היא תועבר לידי קרובי משפחה או תטופל על ידי רשויות הרווחה.

משטרת ישראל בקשה את עזרת הציבור לאיתור הנעדרת ולהלן תיאורה: גובהה 1.70 מ', מבנה גוף רזה. שיערה ארוך ושחור. היא לבשה אימונית בצבע כהה. במשטרה ביקשו כי כל היודע דבר על מקום הימצאה יתקשר למוקד 100 או לתחנת זבולון בטלפון  04-8464400.

 

.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן